מנהריה עד תל אביב: עשרות ק"ג של סמים נשטפו לחופי הרחצה

המשטרה מצאה בחופי תל אביב, געש, נהריה, חיפה, טירת כרמל זכרון יעקב וחדרה חבילות רבות של סמים שנפלטו מהים, והועברו למעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל

חבילות הסמים שנמצאו
חבילות הסמים שנמצאו | צילום: דוברות המשטרה

מנהריה ועד תל אביב: המשטרה מצאה הבוקר (שבת) בכמה חופי ים לאורך מישור החוף חבילות רבות של סמים שנפלטו מהים. בתוך כך, באחד מחופי תל אביב אותרו לא פחות מ-40 חבילות של סמים שהוטמנו באבוב שנשטף לחוף.

תחילה, התקבל במשטרה דיווח על חפץ חשוד שנראה מול חופי תל אביב, וכשכוחות המשטרה הגיעו למקום הם הבחינו כי בתוך האבוב חבילות ארוזות. לאחר בדיקה של חבלני המשטרה, נמצאו בתוך האבוב יותר מ-40 חבילות ארוזות של סמים, שהועברו להמשך בדיקת מעבדת סמים.

השקים שנמצאו מול חופי געש
השקים שנמצאו מול חופי געש | צילום: דוברות המשטרה

עוד הבוקר, עשרות קילוגרמים של חומר החשוד כסם נפלטו לחופי הים בנהריה, חיפה, טירת כרמל זכרון יעקב וחדרה. החבלנים שהוזעקו למקום ובדקו את החפצים, גילו כי החבילות מכילות עשרות קילוגרמים של חומרים החשודים כסמים, שהועברו לבדיקת מעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

כמה שעות לאחר מכן, המשטרה איתרה מול חופי געש 3 שקים שנפלטו מהים, ובבדיקה נמצאו בהם עשרות קילוגרמים של חומר החשוד כסם. שוטרי תחנת שדות העבירו את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

Whatsapp Image 2022 11 26 At 1
חבלני המשטרה בחוף בתל אביב, הבוקר | צילום: דוברות המשטרה

סמים שאותרו באחד מחופי הים בגזרת מחוז חוף
סמים שאותרו באחד מחופי הים בגזרת מחוז חוף | צילום: דוברות המשטרה