"במצב נפשי קשה": הנהגת שפגעה במשפחה מכחישה שצרכה אלכוהול

הנהגת בת ה-25, שפגעה ברכב של משפחת דומנוביץ' בתאונה בה נהרג התינוק מעיין ונפצעו 5 מבני המשפחה, מכחישה שצרכה אלכוהול וסמים ביום התאונה. עם זאת, בעבר היא כבר נתפסה נוהגת בשכרות ורשיונה נשלל. בסביבתה טוענים שמצבה הנפשי קשה

זמן צפייה: 01:30

נהגת הרכב הפוגע בתאונת הדרכים הקשה שהביאה למותו של התינוק מעיין דומנוביץ' הכחישה היום (שבת) שצרכה אלכוהול וסמים ביום רביעי לפני התאונה הקשה. בהמשך היום יתקיים דיון בהארכת מעצרה של הנהגת בת ה-25, כשהיא עדיין מאושפזת בבית החולים סורוקה וסובלת משברים בארבע גפיים. כמו כן, בחדשות 13 פורסם לראשונה כי הנהגת נתפסה בעבר נוהגת בשכרות ורשיונה נשלל.

בתאונה הקשה בנגב נהרג התינוק מעיין בן ה-10 חודשים ונפצוע חמישה מבני המשפחה, בהם האב אליה ובנו אורי בן ה-7 שעדיין מאושפזים במצב קשה והאם אילה שמאושפזת במצב בינוני. בסביבתה של הנהגת אמרו שהיא מודעת להשלכות התאונה ומצבה הנפשי קשה מאוד.

Whatsapp Image 2023 04 26 At 1
זירת התאונה בנגב | צילום: דוברות איחוד הצלה

הצעירה, כך מספרים בסביבתה עברה טרגדיה קשה במהלך חייה וברשתות החברתיות היא מרבה לשתף על הקשיים שחוותה ולשתף לא מעט כתבות הנוגעות לחשיבות רכיבה בכבישים עם קסדה. היא מכחישה, כאמור, את המיוחס לה וטונעת שלא שתתה או צרכה סמים באותו היום.

אתמול פורסם כי בבדיקת דם שנערכה לנהגת לאחר התאונה נמצאה אינדיקציה לכמות אלכוהול גבוהה פי 3 מהמותר וכן למריחואנה. הנהגת בת ה-25 היא תושבת ראשון לציון ולפי החקירה היא סטתה מנתיבה והתנגשה ברכב של המשפחה חזיתית.

Captureהלווייתו של מעיין דומנוביץ' בן העשרה חודשים שנהרג בתאונה בנגב
הלווייתו של מעיין דומנוביץ' בן העשרה חודשים שנהרג בתאונה בנגב | צילום: חדשות 13

Whatsapp Image 2023 04 26 At 1
מעיין בן העשרה חודשים שנהרג בתאונת הדרכים | צילום: באדיבות המשפחה

אתמול הובא למנוחות מעיין, התינוק שנהרג בתאונה, בבית העלמין בכפר עציון, כאשר הוריו עדיין מאושפזים בבית החולים. סבו משה ספד לו: "איך מספידים תינוק בן עשרה חודשים? ואיך סבא מספיד את הנכד שלו? איך אבא ואמא לא נמצאים בהלוויה של הבן שלהם? זה קשה מאוד".

"אנו אנשי אמונה", הוסיף הסב, "ומאמינים שהכל לטובה אף על פי שאיננו מבינים. הלב נקרע מכאב וגעגוע. יחד עם זאת עלינו להתחזק באמונה. עם כל הקושי שאנו חשים נלמד לקבל את מעשיו של הקב"ה. יהי זכרו של מעיין דוד ברוך וצרור בצרור החיים לעד".

לאחר התאונה סיפרה האם אילה מבית החולים: "ברגע אחד החיים התהפכו. זכינו בילד מופלא - היום אנחנו מחזירים את המתנה הזו לקב"ה. היינו בדרך לטיול עם הילדים בעין עבדת ולאחר מכן לעל האש משפחתי ברתמים ופתאום ברגע אחד החיים התהפכו. זכינו בילד מופלא ומתוק, בן עשרה חודשים שהביא לנו כל כך הרבה אור. מלא שמחה וחיוכים. היום אנחנו מחזירים את המתנה הזו לקב"ה ומקווים שהוא ייתן לנו כוחות להמשיך לגדל משפחה שמחה, להסתכל על מה שיש, ולהודות".