הותר לפרסום: ראש עיריית ביתר עילית הוא החשוד ברצח מלפני 3 עשורים

לאחר שהוגשו כתבי אישום נגד שני חסידי ברלנד בגין רצח נסים שטרית, בית המשפט העליון התיר לפרסם את שמו מאיר רובינשטיין, החשוד במעורבות ברצח של אבי אדרי לפני כ-30 שנה. "עניין ציבורי מיוחד"

פרשת הרצח הכפול מלפני 30 שנה: בית המשפט העליון התיר לפרסם היום (שלישי) את שמו של מאיר רובינשטיין, ראש עיריית ביתר עילית, החשוד במעורבות ברצח של אבי אדרי, בשל "עניין ציבורי מיוחד". זאת, לאחר שהוגשו כתבי אישום נגד שני חסידי ברלנד בגין רצח נסים שטרית.

כזכור, לפני שלושה שבועות פורסם כי ראש עיר חרדית נחקר בחשד למעורבות ברצח של אבי אדרי. ראש העיר נחקר באזהרה תחת החשד כי לקח חלק ברציחתו והיעלמותו של נסים שטרית, וברציחתו של אבי אדרי. בדיון שנערך בבית משפט השלום בירושלים.

אליעזר ברלנד נעצר בחודש שעבר בעודו בכלא, בחשד למעורבות ברצח הכפול, ובשבועיים שקדמו לכך נעצרו מספר חברי קהילת "שובו בנים", שהוא עומד בראשה. על פי כתב האישום, עקב סירובו של שטרית לחדול מ"פגישותיו עם בחורות", קשרו הנאשמים קשר לחטוף אותו, לאיים עליו ולהרביץ לו כדי שיחזור בתשובה. שטרית, שמת לאחר שהוכה נמרצות בראשו, נקבר ביער על ידי הנאשמים, כשלפי האישום "חלק מהמעורבים עדכנו את ברלנד כי הכאתו של שטרית הסתיימה במותו".