סכסוך פנימי בארגון של דומרני: שניים נעצרו בחשד לחיסול איש הכספים

השניים, תושבי אשקלון בשנות ה-20 לחייהם, חשודים במעורבות בפיצוץ הרכב שגרם למותו של אבי ביטון, שהיה מקורב לראש הארגון. מחר יובאו החשודים בפני בית המשפט לדיון בהארכת מעצרם

זמן צפייה: 01:09

שני תושבי אשקלון בשנות ה-20 לחייהם, המשויכים לארגון הפשיעה של שלום דומרני, נעצרו היום (חמישי) בחשד למעורבותם ברצח איש הכספים של הארגון אבי ביטון בתחילת השבוע. ביטון נלכד בתוך רכב שהתפוצץ באשקלון, ומלבדו עוד שני חברי הארגון נפצעו, אחד באורח קל-בינוני והשני באורח קשה מאוד.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-internal-part-2202171923' autoplay='0' credit='דוברות המשטרה' desc='תיעוד מזירת הפיצוץ באשקלון' poster='' kid='1_599347mn' duration='40']

חוקרי ימ"ר לכיש ערכו פעולות חקירה לאורך הימים האחרונים, ובמהלכן עלה החשד נגד השניים, שהיו מקורבים למנוח ועל פי החשד היו מעורבים באופן ישיר בפיצוץ הרכב. מחר יובאו החשודים בפני בית המשפט לדיון בהארכת מעצרם.

אבי ביטון, הבכיר בארגונו של דומרני שחוסל באשקלון
אבי ביטון, הבכיר בארגונו של דומרני שחוסל באשקלון

ביטון היה אחד האנשים המרכזיים בארגונו של דומרני, שניצל בשנת 2013 מניסיון חיסול, וגם אז נפצע באורח אנוש כתוצאה מפיצוץ רכב ורגליו נקטעו. בעבר אמרו גורמים במשטרה כי ביטון הוא איש הכספים של דומרני, מנהל תחום ההימורים והשמירה על עסקי ההימורים בארגון. שני הגברים שנפצעו בפיצוץ מוכרים גם הם למשטרה מארגונו של דומרני.