הדקירה בתיכון ברחובות: במשטרה ידעו על הסכסוך - ולא טיפלו

פרסום ראשון: הסכסוך בין הנערים שהחל לפני מספר ימים והוביל לפציעתו הקשה של הנער בן ה-16 דווח להנהלת בית הספר וגורמים מקצועיים אחרים, לאחר שחברו של הקורבן ספג איומים. גורמים בעיריית רחובות אף פנו אל השוטרים בעיר ודיווחו להם על האירוע - אך במשטרה לא עשו כלום בנידון

זמן צפייה: 01:23

לאחר שביום שלישי נער בן 16 נדקר ונפצע באורח קשה בעקבות סכסוך בבית ספר תיכון ברחובות, הערב (חמישי) פורסם לראשונה במהדורה המרכזית כי גם הצוות החינוכי בבית הספר ידע על הסכסוך - וגם במשטרה הכירו אותו, אלא שהוא לא טופל כראוי.

הסכסוך החל לפני מספר ימים, כאשר קבוצת החשודים מצליחה להגיע לחבר של הקורבן ומנסים באיומים להגיע אל הקורבן עצמו. הנער מצליח להימלט, ודיווח מגיע גם אל הנהלת בית הספר וגם לגורמים מקצועיים אחרים. יתרה על כך, גורמים בעיריית רחובות פנו אל השוטרים בעיר ודיווחו להם על האירוע - אך במשטרה לא עשו כלום בנידון.

התיכון ברחובות בו הותקף תלמיד
התיכון ברחובות בו הותקף תלמיד

הנער הותקף לאחר שנערים רעולי פנים קפצו מעל גדר בית הספר בלי שהשומר הבחין בהם, וחיפשו אחריו. כמה מורים שהיו בחצר מיהרו להזהיר אותו, אך התוקפים הצליחו לזהות אותו ורדפו אחריו - עד שתפסו אותו ליד חדר המנהל ודקרו אותו פעמים רבות.

תלמיד בבית הספר שהיה עד לאירוע סיפר לחדשות 13: "יצאתי מהשיעור כי שמעתי צעקות, פתאום ראיתי אותו שוכב, דם על כל הרגליים שלו, הוא לא דיבר ולא זז". תלמיד אחר סיפר כי ברגעים שיצא מהשיעור התלמיד שנפגע כבר היה על המיטה ופונה לבית החולים.

הקורבן בן ה-16 עדיין מאושפז בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. מבית החולים נמסר היום כי מצבו מוסיף להיות קשה אך יציב, והוא מונשם ומורדם ומאושפז במחלקת הטיפול הנמרץ. בתוך כך, אמרה אמו של החשוד המרכזי בדקירה: "הוא ילד טוב, אבל הוא מסתובב עם אנשים שעושים שטויות. זה דור אבוד".

אתמול סיפר מחנך לשעבר של הנער לחדשות 13 כי הוא לא מופתע: "אמרתי שזה יקרה, אמרתי לאמא שלו לפני שנתיים קחי את הילד, תגלי אותו למדינה אחרת לעיר אחרת". אימו סירבה להגיב. עד כה ימ"ר מרכז עצרו ארבעה חשודים במעורבות במעשה. החשודים אינם מבית הספר, שלושה מהם קטינים ואחד בן 18, החשד הוא שסכסוך בין משפחות פשע זלג אל כותלי בית הספר.