שוחרר העצור שנחשד בהנחת המטען ברכב של אלי מוסלי

אחרי שבשבוע שעבר הוארך מעצרו של החשוד בהנחת המטען ברכבו של העבריין - הוא שוחחר ללא תנאים לאחר שהתברר כי אין לו קשר לאירוע. פרקליטתו, עו"ד אליז קסנטיני: "מרשי שוחרר ללא כל תנאי ויש בדבר להעיד לכשעצמו ולחזק את טענתנו"

מטה להב 433
מטה להב 433 | צילום: חדשות 13

מכה למשטרה - מבוי סתום בחקירת הנחת מטען החבלה ברכב של העבריין אלי מוסלי: החשוד שנעצר בשבוע שעבר שוחרר היום (שני) ללא תנאים לאחר שהתברר שאין לו קשר לאירוע.

נזכיר כי בשבוע שעבר עצרו בלשי היאחב"ל חשוד בטענה כי הוא קשור לאירוע שהתרחש לפני חודשיים בשכונת כפר שלם שבתל אביב . לאורך כל החקירה הכחיש החשוד את המעשה וטען כי אין כל קשר לחשדות.

עורכת הדין אליז קסנטיני
עורכת הדין אליז קסנטיני

במשטרה ככל הנראה מיהרו לבצע את המעצר, ייתכן שכדי להרגיע את השטח, ומעצרו הוארך פעמיים. היום, כאמור, התברר כי אין בידי החוקרים ראיות - והחשוד שוחרר לביתו.

לאור זאת הוחלט ביאחב"ל לשחרר את החשוד במשרדי המשטרה ולא להביאו כלל לבית המשפט. עורכת דינו של החשוד אליז קסנטיני מסרה בתגובה: אין לנו אלא להצר גם על ימי המעצר הבודדים שקיבלה היחידה החוקרת. טוב עשתה היחידה החוקרת להשכיל כי למרשי אין כל קשר לחשדות הקשים אשר יוחסו לו. סוף דבר - מרשי שוחרר ללא כל תנאי ויש בדבר להעיד לכשעצמו ולחזק את טענתנו".