הכדורגלן בוריס קליימן שנעצר בחשד לאונס ביוון - פוטר מקבוצתו

פרסום ראשון: קבוצת וולוס היוונית שלחה מכתב פיטורין לשוער הישראלי שחשוד באונס והחזקת סמים

בוריס קליימן
בוריס קליימן | צילום: Botend / מתוך ויקיפדיה

השוער הישראלי בוריס קליימן, שנעצר לאחרונה בחשד לאונס קטינה והחזקת סמים, פוטר היום (שלישי) מקבוצת הכדרוגל וולוס, בה שיחק. מכתב הפיטורין הגיע בעקבות הפרשה, בעוד קליימן ממתין לבדיקות DNA וממשיך להכחיש את העניין.

הקבוצה לא חיכתה להמשך החקירה, כאמור, ושלחה את מכתב הפיטורין הבוקר. מקורביו טוענים שהפרשה היא ניסיון להפלילו וקליימן עצמו ממשיך להכחיש. עורך דינו של קליימן, יניב שגב, מסר בתגובה: "לא הופתעתי לגלות שהיום הורה נשיא קבוצתו של קליימן לפטרו לאלתר, עוד קודם לקבלת בדיקות ה-DNA אותן ערכה המשטרה ובהתאמה קיומו או סגירתו של התיק הפלילי. מדובר ברצף של פעולות פסולות אותן הוא נוקט כלפי קליימן שמקורן במניעים פסולים".

Whatsapp Image 2023 04 18 At 1
עו״ד יניב שגב | צילום: באדיבות המצולם

קליימן נעצר לפני כשבוע, ולפי מקורות ממשטרת יוון, הוא הטריד ותקף מינית נערה שהייתה חלק מקבוצת תיירים בלגים ששהו בבר מקומי. בנוסף, בחיפוש שנערך עליו מצאה המשטרה סמים. האירוע התרחש בשעה 05:00 לפנות בוקר, קבוצת סטודנטים מבלגיה בילו בבר בשכונת קולונאקי באתונה, שם היה גם הכדורגלן, ולפי החשד הוא ניגש לנערה וביצע בה מעשים מגונים. יחד עמו נעצרו ארבעה בלגים ואזרח יווני.

בוריס קליימן
בוריס קליימן | צילום: Adir Benyamini / מתוך ויקיפדיה

לאחר כמה ימים נלקחו דגימות DNA מהשוער ומהנערה ובתוך 20 יום מרגע הבדיקה צפויות להגיע תוצאות שעל פיהן יחליטו במשטרה כיצד להמשיך עם התיק. ביום חמישי הגיב קליימן לראשונה לפרשה וכתב בחשבון האינסטגרם שלו כי "הטענות שהועלו נגדי הן שקריות ומופרכות לחלוטין".

עוד הוסיף: "שיתפתי פעולה באופן מלא עם השילטונות ביוון, ואני בטוח שעבודתם החרוצה תביא לידי ביטוי את האמת. אני מבקש מכלי התקשורת להיות זהירים בדיווחים שלהם, ולהימנע מפגיעה נוספת במוניטין שלי, ומהגברת הכאב שנגרם לילדיי הצעירים ולאשתי התומכת. במשך כל חיי כספורטאי מקצועי, בן, אב ובעל, כיבדתי כל בן אנוש, ובמיוחד כל אישה מסביב לעולם".