חשד לרצח במודיעין: בן 23 נורה למוות, אביו המאמץ נעצר

תושב מודיעין-מכבים-רעות נעצר בחשד שירה בבנו, צעיר על הרצף האוטיסטי בתפקוד גבוה, בסמוך לביתם - והתקשר לדווח למשטרה. הוא נחקר בחשד לרצח, וגרסתו היא כי היה מדובר בהגנה עצמית

זמן צפייה: 03:27

חשד לרצח בתוך המשפחה: צעיר בן 23 על הרצף האוטיסטי נורה למוות היום (שישי) בחורשה בעיר מודיעין-מכבים-רעות, אביו המאמץ נעצר לאחר שהתקשר למשטרה ודיווח כי ירה בבנו סמוך לביתם שברחוב האנפה במכבים.

המשטרה מצאה את האב, בן 52, בביתו עם כלי הנשק שהחזיק ברישיון, והוא הוביל את החוקרים לחורשה הסמוכה. צוותי מד"א שהגיעו לזירה מצאו את הצעיר כשהוא ללא סימני חיים עם פציעות ירי בגופו, וגם פצע דקירה של סכין, ונאלצו לקבוע את מותו במקום.

השאלה הגדולה שחוקרי המשטרה מנסים לברר היא מה עשו האב ובנו בחורשה, בשעה שהבית נמצא כמה מאות מטרים מזירת האירוע. האב נחקר במשטרה בחשד לרצח, וגרסתו היא כי היה מדובר בהגנה עצמית, אך החוקרים ינסו לברר מדוע הירי היה בחורשה, ומדוע היה צורך להשתמש בסכין.

מודיעין, זירת הרצח במכבים
זירת הרצח
מודיעין-מכבים-רעות, מודיעין, מכבים, רצח
זירת הרצח

הנרצח, צעיר על הרצף האוטיסטי בתפקוד גבוה, אומץ לפני 9 שנים, וכשבגר שהה בהוסטל פתוח של הרווחה לאנשים עם מוגבלויות, משם הוא היה נוהג לברוח מדי פעם. גם היום הוא ברח מההוסטל, והגיע לבית הוריו. הוא לא היה ידוע כמסוכן להוריו וגם לא לעצמו, ולפי גורם ברווחה לא היה בעבר אירוע של אלימות במשפחה.