החשוד בהמתה של בת זוגו נעצר לאחר שהטריד עדה בתיק נגדו

דוד נתנזי, תושב ירושלים בן 31 שנחשד בהמתה בקלות דעת של בת זוגו אבישג פחימה לפני חמישה חודשים, נעצר בחשד שעקב אחרי בת זוגו לשעבר שהעידה נגדו - על אף שיש כנגדו צו הרחקה ממנה. מעצרו הוארך בארבעה ימים נוספים

דוד נתנזי, אבישג פחימה

דוד נתנזי, תושב ירושלים בן 31 שנחשד לפני חמישה חודשים בהמתה בקלות דעת של בת זוגו אבישג פחימה, נעצר השבוע בחשד לעבירות של הטרדת עד, הפרת הוראה חוקית ועבירות נוספות, והיום (שישי) האריך בית המשפט את מעצרו בארבעה ימים נוספים.

נתנזי חשוד בהטרדת בת זוגו לשעבר, בעקבות חשד של המשטרה כי הוא עוקב אחריה לאחר שהעידה בתיק העיקרי נגדו. בנוסף הוא חשוד בהפרת הוראה חוקית מאחר שיש כנגדו צו הרחקה ממנה. פרט לעבירות אלו עלה בחקירה ועדויות שנאספו במשטרה חשד נוסף כי נתנזי ממשיך להשתמש במרשמים רפואיים, ככל הנראה גנובים, עמם מקבל לידיו תרופות שתחת פיקוח.

אבישג פחימה מתה כדורים ניסיון התאבדות בן זוג דוד נתנזי
הצעירה אבישג פחימה שלפי החשד בן זוגה דוד נתנזי גרם למותה

נתנזי נעצר לראשונה בתחילת חודש מרץ, לאחר שפחימה בת ה-22 נמצאה ללא רוח בדירתה בעקבות נטילה של כמות גדולה של כדורים. נתנזי, אשר נחשד כי הוא זה שנתן לה את הכדורים, נמצא לידה לאחר שגם הוא נטל כדורים, ופונה לבית החולים.

השימוש שלו בתרופות והבאתן לפחימה הן שהביאו אותו על פי החשד להמתה של פחימה, אך במשטרה לא הצליחו להוכיח את זה והוא שוחרר. בשם משפחתה של פחימה נמסר לאחר שחרורו: "אנחנו המומים וכואבים, ולא מאמינים למשמע הידיעה. כיצד ייתכן שהפרקליטות מרימה ידיים, על אף ההבנה שמוחזק במעצר רוצח שנטל את חייה של אבישג. מדובר בהקלת ראש בפשעים קשים, ובהטלת אימה כבדה על כל הנשים במרחב הציבורי. זוהי באזלת יד חמורה, ועל מקבלי ההחלטות להבין שהאסון הבא הוא רק עניין של זמן, ובאחריותם".