התיק נחלש: הגבר החשוד שגרם למות בת זוגו בירושלים ישוחרר למעצר בית

דוד נתנזי, החשוד בהמתה בקלות דעת של אבישג פחימה לפני כחודש, ישוחרר מחר לביתו מאחר והתיק נגדו נחלש מאוד. משפחתה של פחימה: "הקלת ראש בפשעים קשים, ובהטלת אימה כבדה על כל הנשים"

דוד נתנזי, אבישג פחימה

פרסום ראשון: דוד נתנזי, החשוד בהמתה בקלות דעת של בת זוגו אבישג פחימה לפני כחודש בירושלים, ישוחרר מחר (רביעי) למעצר בית, מאחר והתיק נגדו נחלש מאוד. נתנזי יישאר במעצר בית עד לממצאי הבדיקות הטקסיקולוגיות.

בשם המשפחה נמסר כי "אנחנו המומים וכואבים, ולא מאמינים למשמע הידיעה. כיצד ייתכן שהפרקליטות מרימה ידיים, על אף ההבנה שמוחזק במעצר רוצח שנטל את חייה של אבישג. מדובר בהקלת ראש בפשעים קשים, ובהטלת אימה כבדה על כל הנשים במרחב הציבורי. זוהי באזלת יד חמורה, ועל מקבלי ההחלטות להבין שהאסון הבא הוא רק עניין של זמן, ובאחריותם".

עו"ד רווית זילברפרב, המייצגת את המשפחה מסרה: "שחרורו של נתנזי צריך להדאיג כל אזרח במדינה. קשה ובלתי נתפסת ההבנה שמערכת אכיפת החוק מאפשרת לעבריין, הנושא על גבו קופת שרצים שהמשטרה והפרקליטות מכירות היטב, לחמוק מלתת את הדין על פשעיו.

"הזדעזענו להתבשר הערב שדמה של אבישג הותר", המשיכה עורכת הדין. "זהו מסר גרוע לכל מתלוננת שהעידה בתיק הזה ולכל נפגעי עבירות אלימות והמתה במדינת ישראל. משפחת המנוחה ממשיכה לצפות בשם אזרחי המדינה שהאחראי למוות הנורא לא יחמוק מן הדין, ותפעל כנגד המחדל והרשלנות של כל מי שלא מנע אותו מלכתחילה".

כזכור, נתנזי בן ה-30 נעצר בתחילת מרץ שגרם למותה של פחימה, צעירה בת 22 שנמצאה ללא רוח חיים בדירתה לאחר שנטלה כמות גדולה של כדורים. נתנזי, החשוד בכך שהוא נתן לה את הכדורים, נמצא לידה לאחר שגם הוא נטל כדורים, ופונה לבית החולים.