היעלמות האחיות מארה"ב: הסבתא נעצרה בחשד לסיוע בחטיפה הנכדות

תושבת גדרה כבת 70 נעצרה בחשד לקשר להיעלמותן של נכדותיה הקטינות שרה וליבה, שהגיעו עם אמן לחופשה בישראל - ונעלמו בטרם חזרו לרשות אביהן. המשטרה פתחה בחקירה לאחר שהאב התלונן כי שהקשר עם שתי בנותיו נותק

האחיות שרה וליבה גולדשמידט

תושבת גדרה כבת 70, סבתן של של הילדות שרה (12) וליבה (8) גולדשמיט, שנעלמו שלשום בעת בה נפשו בארץ עם אמא שלהן, נעצרה היום (שני) בחשד למעורבות בחטיפת הבנות. שלשום, פתחה המשטרה בחקירה ובחיפוש אחר השתיים, ילידות ארצות הברית, לאחר שאביהן התלונן כי גרושתו לא העבירה אותן לרשותו בהתאם להסדרי הראיה הקיימים בין ההורים. בטרם ההיעלמות, התכתבה אחת הבנות עם אביה ואמרה לו כי האם "מתכננת להיעלם, לקנות פאות ולנסוע איתן לחו"ל".

בהודעת המשטרה בנוגע למעצר בת ה-70 נמסר כי "בהתאם לממצאים עד כה והיתרון היחסי בהיבט החקירתי, הועברה החקירה היום למחוז מרכז, כאשר בתום הערכת מצב מיוחדת הטיל מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, את החקירה על היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה במרחב שפלה".

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור באיתור שתי הנעדרות. מדוברות המשטרה נמסר: "מבנה גופן רזה, לא ידוע פרטי לבוש. כל היודע דבר על מקום הימצאן או כל פרט היכול לסייע באיתורן, מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או ליחידת המשטרה החוקרת (יל"פ שפלה) בטלפון 086769389".