אונס התיירת הבריטית בקפריסין: מעצרם של 3 חשודים הוארך ב-8 ימים

עורך הדין שמייצג את החשודים הסכים להארכת המעצר ללא דיון, זאת לאחר שהדיון בעניינם של שני החשודים הנוספים נדחה למחר בעקבות התפרצות קורונה שהובילה להידבקות של החוקר וחלק מהעצורים

איה נאפה
איה נאפה | צילום: Shutterstock

מעצרם של שלושה חשודים ישראלים באונס קבוצתי של תיירת בריטית בקפריסין הוארך היום (שני) בשמונה ימים נוספים. עורך הדין של החשודים, יניב הברי, הסכים להארכת המעצר ללא דיון, לאחר שהדיון שתוכנן נדחה למחר בעקבות התפרצות קורונה שהביאה להדבקתו של  החוקר וחלק מהעצורים. המשך מעצרם של שני חשודים נוספים, המיוצגים על ידי עו"ד ניר יסלוביץ, יקבע בדיון בבית המשפט מחר.

חקירתם של החשודים עלתה מדרגה בסוף השבוע שעבר, לאחר שעל גופה של המתלוננת בת ה-20 נמצאו סימני אלימות. במסגרת החקירה, נערך מסדר זיהוי לחשודים - והמתלוננת זיהתה את מי שלטענתה פגעו בה. על-פי מקורות משטרתיים באי, דגימות DNA הן של החשודים והן של המתלוננת נשלחו לבדיקות מעבדה יחד עם בגדיהם, וסדינים מהחדר במלון שבו שהו החשודים נלקחו לבדיקה פורנזית.

אחד החשודים ששוחרר ממעצר בקפריסין
אחד החשודים ששוחרר ממעצר בקפריסין | צילום: חדשות 13

בעקבות ההתפתחויות, אמר עו"ד ניר יסלוביץ': "אין חולק כי בין המתלוננת לחשודים הייתה היכרות, וכי חלקם אף היו בקשר אינטימי עמה. שאלת ההסכמה היא זו שתתברר בחדרי החקירות". הוא הוסיף כי "החשודים לא נחקרים בעבירה של הפצת סרטונים, כפי שטענתי מתחילת החקירה".

המלון שבו התרחש על פי החשד האונס הקבוצתי
המלון באיה נאפה שבו התרחש על פי החשד האונס הקבוצתי | צילום: חדשות 13
תחנת המשטרה בקפריסין, היום
תחנת המשטרה באיה נאפה | צילום: חדשות 13

תחילת הפרשה ביום ראשון שעבר, אז הכירה המתלוננת את החשודים במסיבת הבריכה השבועית שהתקיימה בבית המלון "פדרניה גרנד", שאליה מגיעים מאות תיירים ותיירות מדי שבוע. שם, על-פי גרסתה, היא עלתה עם אחד מהם לחדרו במלון - ובהמשך הצטרפו אליהם חשודים נוספים ללא הסכמתה ואנסו אותה. מיד לאחר מכן היא התלוננה אצל קב"ט המלון שהזמין את המשטרה.