"הפר את האמון שניתן בו": סניטר בחדר ניתוח מואשם בעבירות מין בקטינים

כתב אישום הוגש נגד דניל יעקב בן ה-35, המואשם בביצוע מעשה מגונה בקטינה בת פחות משנה ובקטין בן 8, ובנוסף בצילום קטין עת היה מורדם לפני ניתוח. בנוס הוא מואשם כי החזיק עשרות אלפי תמונות וסרטונים של קטינים בעלי אופי מיני. "המעשים בוצעו במקום בו אמורים הקטינים להרגיש בטוחים ובנוח"

חדר ניתוח, הדסה עין כרם, ירושלים, בית חולים
חדר ניתוח | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (שישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום חמור נגד דניל יעקב בן ה-35, תושב רמת גן שעבר כסניטר בחדר ניתוח, בגין עבירות מין בקטינים, זאת לאחר שביצע מעשה מגונה בקטינה בת פחות משנה ובקטין בן 8, ובנוסף צילם קטין עת היה מורדם לפני ניתוח. בנוסף, יעקב מואשם כי החזיק עשרות אלפי תמונות וסרטונים של קטינים בעלי אופי מיני.

על פי כתב האישום, שהגישה עו"ד טל בנאי גת, במהלך חודש אפריל 2021, בעת עבודתו בחדר הניתוח, צילם הנאשם את איבר מינה של קטינה כבת 3 בעודה מורדמת לקראת ניתוח, והפיץ תמונה זו לחברו אורן חננייב. בנוסף, במשך כעשרה חודשים ביצע יעקב במספר הזדמנויות מעשים מגונים בקטין כבן 8 ובקטינה בת פחות משנה. יעקב תיעד מעשים אלה בסרטונים ובתמונות, והעביר חלק מהתיעוד לאורן חננייב.

כמו כן, במכשירים שונים שבבעלותו של יעקב נמצאו עשרות אלפי תמונות וסרטונים בהם מופיעים קטינים וקטינות בעירום מלא או חלקי, כאשר בחלקם נראים הקטינים באקטים של יחסי מין עם בגירים או קטינים, ואף עם חיות.

רופאים בבית חולים
אנשי צוות רפואי בבית חולים

בבקשת המעצר שהוגשה במקביל לכתב האישום ציינה עו"ד בנאי גת כי "המעשים המגונים שבצע בקטינים בוצעו במספר הזדמנויות, בשני קטינים שונים, רכים בשנים, כאשר הקטינה הינה תינוקת בת פחות משנה. המעשים בוצעו במקום בו אמורים הקטינים להרגיש בטוחים ובנוח, גם כן תוך הפרה של האמון שניתן בו".

לנאשם יוחסו עבירה של מעשה מגונה בקטינה תוך ניצול מצב של חוסר הכרה, ריבוי עבירות של מעשה מגונה בקטין/קטינה שטרם מלאו להם 16 שנים, עבירות של שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה, עבירות של פרסום תועבה ובו דמותו של קטין; החזקה וצריכה של פרסום תועבה ובו דמותו של קטין.