רימון נזרק לעבר בית של ישראלי בקפריסין; אין נפגעים

הישראלי, העוסק במטבע מבוזר (קריפטו), נפל קורבן לרימון שנזרק לעבר ביתו. החשד: הרקע הוא סכסוך עם ארגון פשיעה מקומי שדורש ממנו דמי חסות

ניידת משטרה בקפריסין
ניידת משטרה בקפריסין (ארכיון) | צילום: שאטרסטוק

רימון נזרק בימים האחרונים לעבר ביתו של ישראלי המתגורר בקפריסין, העוסק במטבע מבוזר (קריפטו). הוא שהרקע לאירוע הוא סכסוך עם ארגון פשיעה מקומי באי שדורש דמי חסות. דיווח הועבר לחטיבת המודיעין של משטרת ישראל שעוקבת אחר המתרחש.

במשטרת קפריסין פתחו בחקירה ומתמונת המודיעין עולה כי הישראלי, יחד עם דמויות נוספות בקפריסין ששמם נקשר עם עבריינים ישראלים, אוים לכאורה על-ידי ארגון פשע באי שדרש ממנו כסף.

כאמור, משטרת קפריסין פתחה בחקירה ועדכנה את עמיתיה בישראל מחטיבת המודיעין ולהב 433. "אנחנו מכירים את הפרטים מהקפריסאים, אבל זה לא נוגע אלינו. זה סכסוך פנימי שנוצר שם", אמר גורם בכיר במשטרה המעורה בפרטים.

במחלקה הבינלאומית במשטרה ממשיכים לעקוב גם אחר החשודים שנעצרו לפני כחודש בדובאי בעקבות הרצח של תושב עכו במדינה במהלך קטטה, בעקבות סכסוך שמקורו בישראל. לפי שעה המשפט עדיין מתנהל וטרם התברר מתי יסתיים. כעת נותרה השאלה האם לאחר מתן גזרי הדין יסכימו השלטונות בדובאי להסגיר את המעורבים לישראל.