נחשדה במעשים מגונים בתלמידות - וממשיכה ללמד: "ניצלה אותנו"

שתי תלמידות מבית ספר באזור השרון התלוננו שהמורה שלהן הטרידה אותן מינית במועדים שונים. הן פנו למשטרה והתעמתו עמה, אבל דבר לא נעשה - והמורה ממשיכה ללמד כרגיל. כעת התלמידות שנפגעו מדברות לראשונה - אך מדוע המורה ממשיכה ללמד?

זמן צפייה: 05:38

עו"ד אסף דוק, המייצג את המורה, מסר בתגובה: "ביחס לאירוע משנת 2017: עסקינן בתלונת שווא שהוגשה בשנת 2022 על ידי בוגרת בית ספר (להלן: "א") בה לימדה מרשתנו. אכן, ההיכרות עם א' החלה כאשר האחרונה למדה בכיתה י"ב במגמת הקולנוע בה לימדה מרשתנו, אך הקשר הזוגי ביניהן החל אך בהיותה של א' בגיל 18 ולאחר סיום לימודיה בין השנים 2017-2020, כך שמעולם לא התקיימו יחסי מרות בין מורה לתלמידה.

ביחס לאירוע משנת 2011: עסקינן בתלונה שהוגשה לפורום תקנה על ידי בוגרת בית ספר (להלן: "ה") בה לימדה מרשתנו בעבר. לאחר בדיקה מעמיקה, הוכח כי מעולם לא התקיימו בין השתיים יחסי מרות, שכן הקשר ביניהן החל אך בהיותה של ה' בגיל 18 ולאחר סיום לימודיה (2007-2009). עוד הוכח, כי הקשר ביניהן היה חברי בלבד. משכך, בגין אירוע זה מעולם לא הוגשה תלונה במשטרה וכפועל יוצא לא התנהל הליך פלילי.

יודגש כי עניינה של מרשתנו ביחס לאירוע משנת 2017 נבחן בימים אלו על ידי הרשויות ועתיד להיות מוכרע בקרוב. העובדה שהמשטרה והפרקליטות לא מנעו מבעדה להמשיך ולעסוק במשלח ידה ואף לא הטילה עליה כל הגבלה לאחר החקירה מעידה אלפי מונים על דלות הראיות ומופרכות טענותיהן של השתיים".

מהמשטרה נמסר: "העברנו את התיק לפרקליטות עם המלצה להעמדה לדין".