ה"טלפון המבצעי" והעימות: התפתחות נוספת בפרשת עמוס לוזון

המשטרה קרובה להסקת מסקנות מחקירת הסחיטה של איש העסקים עמוס לוזון, ולאחר שערכה עימות בין שניים מהחשודים שהטילו את האשמה זה על זה, ההחלטה של ימ"ר מרכז תהיה האם לבקש הארכת מעצר נגד החשודים או להגיש הצהרת תובע

זמן צפייה: 01:02

משטרת ישראל קרובה לצומת דרכים בפרשת הסחיטה של איש העסקים עמוס לוזון, והערב (ראשון) נחשף כי הטלפון שבאמצעותו נעשו שיחות הסחיטה נתפס על ידי המשטרה, שמצאה אותו אצל אחד החשודים בעת המעצר. כעת, במשטרה מנסים להבין מי זה שביצע למעשה את השיחה. במהלך עימות שנערך בין בנו של השופט לאחד החשודים האחרים, כל אחד מהם הטיל את האחריות על שיחת הטלפון על השני.

מחקירת הפרשה התברר כי החשודים התקשרו תחילה ללוזון ודרשו ממנו 13 וחצי אלף שקלים על מנת שלא יפרסמו את הסרטון המיני. לאחר שסירב, פנו החשודים לבנה של אירית רחמים - זוגתו לשעבר של לוזון, ודרשו ממנו את הכסף. לבסוף לוזון התלונן במשטרה והם נעצרו.

ביום חמישי הסתיים מעצר הבית של שלושת החשודים, ובמשטרה צריכים להגיע להחלטה האם לבקש הארכת מעצר או להגיש הצהרת תובע נגד מי מהחשודים.

עמוס לוזון ואירית רחמים סוגרים את האייטם
עמוס לוזון וזוגתו לשעבר אירית רחמים | צילום: רפי דלויה

כזכור, בשבוע שעבר נעצרו שני תושבי כפר שמריהו בשנות ה-20 לחייהם בחשד למעורבות בסחיטה של איש העסקים עמוס לוזון. אחד החשודים הוא בנו של איש עסקים מוכר שהיה בעבר יו"ר קבוצת כדורגל, המתגורר בשכנות ללוזון בארסוף, והשני הוא בנו של בעליה של חברה ציבורית גדולה. החשוד השלישי שנעצר הוא בנו הקטין של שופט בבית משפט מחוזי.