עדות הצעירה הבריטית: ביקשתי שיפסיק, בכיתי – והוא הביא חברים

לפי מסמך הבקשה להארכת מעצרם של שבעת הנערים, המתלוננת טענה שהיא נכנסה לחדרו של החשוד המרכזי מרצונה, אך בהמשך נהג כלפיה באלימות והמשיך את יחסי המין בכפייה. עד כה נגבו 36 עדויות בפרשה

זמן צפייה: 01:56

החשד לאונס קבוצתי בקפריסין: בבקשה להארכת מעצרם של שבעת החשודים באונס הצעירה הבריטית שפורסמה היום (שישי), הובאה גרסת המתלוננת, ממנה עולה שטענה שבמהלך היחסים המיניים היא ביקשה מהחשוד המרכזי שיפסיק והחלה לבכות – אך הוא לא נענה לה.

מהמסמך שמביא את עדות הצעירה, עולה כי היא נכנסה מרצונה לחדרו של החשוד המרכזי, ולאחר שיחה קצרה הם עברו לחדר השינה במטרה לקיים יחסי מין. אלא שאז, במהלך קיום היחסים, הוא נהג כלפיה באלימות והיא דרשה ממנו להפסיק. במקום לעצור, הוא התעלם ממנה והמשיך את יחסי המין איתה ללא רצונה, ואף הזמין את חבריו להיכנס לחדר.

לכתבות נוספות בנושא >>

אותרו ממצאי דנ"א של חשוד באונס בקפריסין – שהכחיש קיום יחסים

הבוקר: שבעת החשודים באונס בקפריסין יובאו לדיון בהארכת מעצרם

חשוד ששוחרר בקפריסין: "המשטרה שברה את הדלת ועצרה אותנו"

Capture
הנערים החשודים בקפריסין

לבסוף, כך לפי המסמך, המתלוננת הצליחה לצאת מהחדר עירומה ולברוח. כשהשוטרים הגיעו לזירה לבדיקות, החשוד המרכזי סיפר להם תחילה שלא קיים יחסים עם אף בחורה, ולאחר מכן שינה את גירסתו ואמר שהיו לו יחסי מין עם בחורה מאנגליה יחד עם חבר נוסף, אך טען שאף אחד ממדינתו לא היה נוכח בחדר.

בהמשך, החשוד שינה שוב את גירסתו ואמר כי יחסי המין עם הצעירה קרו בנוכחות אנשים רבים ממדינה שלו. לטענתו, הוא פגש במתלוננת באזור שמתחת לחדרו והיא חיבקה אותו ואמרה לו שהיא מתגעגעת אליו. במסגרת הבדיקות, בגדיה של המתלוננת נלקחו לבדיקות מדעיות. החשודים נבדקו על ידי רופא משפטי שמצא שריטות חשודות בגב ובחזה של החשוד המרכזי. ואצל חשוד נוסף היו שריטות וחבלות בגוף, אך הוא ציין שהוא הותקף על ידי אורחים במלון.

תחנת המשטרה בקפריסין
תחנת המשטרה בקפריסין | צילום: חדשות 13

כזכור, מוקדם יותר היום פורסם לראשונה בחדשות 13 כי אותרו ממצאי DNA של אחד החשודים שהכחיש כי קיים יחסי מין עם הצעירה הבריטית. עוד עולה מכתב החשדות כי נמצאו שלושה עקבות גנטיים נוספים, שהחוקרים אינם יודעים למי לשייכם, ואינם תואמים לחשודים.

בתוך כך, מעצר שבעת החשודים באונס הקבוצתי הוארך בהסכמה בשישה ימים. זאת, לאחר שהמשטרה ביקשה תחילה בדיון בבית המשפט להאריך את המעצר בשמונה ימים. עם זאת, השופטת ציינה כי במידה ומישהו יימצא חף משפע, הוא ישוחרר באופן מייד. כל העצורים ייחקרו פעם נוספת.

בכניסה לבית המשפט, הביעו החשודים ביטחון בכך שישוחררו, וכמה מהם אמרו כי "לא היה אונס". אחד הנערים אף הגיע לבית המשפט עם מזוודה.