פרשת המין בקפריסין: מעצרה של הצעירה הבריטית הוארך בתשעה ימים

לאחר שעורך דינה התפטר, ביקשו סנגוריה החדשים של התיירת, החשודה כי בדתה את תלונת האונס נגד הנערים הישראלים, לדחות את הדיון בעניינה ל-27 באוגוסט. זאת, על מנת שיוכלו ללמוד את פרטי התיק

זמן צפייה: 00:59

פרשת המין בקפריסין: מעצרה של הצעירה הבריטית, החשודה כי בדתה את תלונת האונס נגד הנערים הישראלים, הוארך היום (שני) בתשעה ימים. זאת, לאחר שעורכי דינה החדשים ביקשו זמן ללמוד את פרטי התיק. לבקשתם, הדיון בעניינה נדחה ל-27 באוגוסט.

עוד בחדשות 13:

פרשת המין בקפריסין: עורך דינה של הצעירה התפטר; מעצרה הוארך

"התיירת הבריטית: המשטרה בקפריסין אילצה אותי לשנות את גרסתי"

פרשת המין בקפריסין: כתב אישום הוגש נגד הצעירה הבריטית

Capture
הצעירה הבריטית מובאת לדיון בהארכת מעצרה | צילום: החדשות 13

כאמור, לפני כשבועיים התפטר מתפקידו עורך דינה הקודם של הצעירה, במהלך הדיון שהתקיים בבית המשפט בעיירה פראלימני שבקפריסין. זאת, לדבריו - בשל חילוקי דעות ביניהם. במהלך אותו דיון הוארך מעצרה של הצעירה עד היום.

עו"ד ניר יסלוביץ, שייצג את חלק מהנערים הישראלים שעליהם התלוננה, הגיב להתפטרותו של עורך הדין: "עורך דין מתפטר מייצוג לרוב במקרים בהם יש חוסר אמון או מחלוקת באשר לקו ההגנה בינו לבין מרשו". לדבריו, "עצם ההתפטרות של עורך הדין של הנאשמת מלמד אף הוא שהנאשמת ממשיכה להסתבך בשקריה הפתלתלים".

המלון שבו אירעה פרשת המין בקפריסין
המלון שבו אירעה פרשת המין בקפריסין | צילום: החדשות 13

כמה ימים קודם לכן, טענה התיירת הבריטית כי המשטרה אילצה אותה לשנות את גרסתה ולחתום על מסמך הודאה לאחר שהוחזקה שעות ארוכות בתחנת המשטרה המקומית ללא עורך דין. כך, לפי דיווחים ב"סאן" הבריטי.

עוד טענה הצעירה, שמואשמת בפגיעה ברגשות הציבור ושיבוש הליכי משפט, שהחוקרים איימו עליה שיעצרו את "חבריה לקונספירציה" אם היא לא תשתף פעולה, ושהיא חתמה על ההצהרה שקרית שנכתבה על ידי חוקרי המשטרה עצמם בה היא מודה שבדתה את הסיפור, כיוון שהייתה מותשת אחרי שמונה שעות חקירה.