הטרגדיה במעון בקריית גת: חשד כי אשת צוות שיחקה בטלפון הנייד

לאחר מותה של הפעוטה שנחנקה משרוך המעיל שלה, ולאחר שעלה מהחקירה כי הגננת המחליפה הגיעה לעבודה בעודה חסרת כל הסמכה, במשטרה חושדים כי דעתה הייתה מוסחת בזמן האירוע - עקב משחק בטלפון

מתקני משחקים בגן ילדים
מתקני משחקים בגן ילדים | צילום: חדשות 10

הטרגדיה במעון בקריית גת: במסגרת חקירה שמתנהלת נגד הגננת שנעצרה מוקדם יותר היום (שלישי), במשטרה חושדים כי דעתה של הגננת המחליפה הוסחה בגלל ששיחקה בטלפון הנייד שלה בזמן האירוע.

בתגובה מסרה הגננת: "הייתי עירנית, הסתכלתי על הילדים כל הזמן. הם שיחקו ואני לא יודעת איך לא שמתי לב שזה קרה. כשראיתי מה קרה - קראתי מהר למנהלת שתבוא, התחילו בהחייאה ואז הזעקנו את מגן דוד אדום".

כזכור, הצוות הרפואי בבית החולים ברזילי באשקלון קבע הבוקר את מותה של אדל אסולין מקריית גת, לאחר שנחנקה משרוך בשבוע שעבר בזמן שהייתה בגן ופונתה תוך מאמצי החייאה למרכז הרפואי.

בעקבות מותה של בת השנתיים, המשטרה עצרה היום כאמור לחקירה את הגננת במעון שבו הייתה הפעוטה, ממנה עלה כי ביום האירוע הגיעה למעון גננת מחליפה ללא כל הסמכה. בשלב מסוים הילדים יצאו לשחק בחצר, והפעוטה עלתה למגלשה עם חבריה. כאשר התגלשה בת השנתיים - נכרך השרוך של הקפוצ'ון סביב צווארה וחנק אותה. זאת, בלי שהגננת מבחינה בכך. להערכת המשטרה הילדה נחנקה במשך יותר מעשר דקות מבלי שהגננת מודעת למה שקורה במרחק של מטרים אחדים ממנה.

סבה של הפעוטה, חיים לוי, סיפר לחדשות 13: "עובר עלינו אסון, לא מעכלים, הכאב כל כך חזק. שלחנו תינוקת לגן - וזה אמור להיות המקום הכי מוגן. עדיין לא ביררנו מה קרה שם. רצינו רק שהילדה תבריא. קווינו עד לרגע האחרון. היו 17 נכדים עכשיו יש לי 16".