החשוד בדקירה ברעננה - מני דבוש

מני דבוש, צעיר מאזור השרון שהורשע בפרשה בה נרצח יפתח גריידי ז"ל ב-2014, נעצר שוב בחשד למעורבות באירוע דקירה ברעננה

הותר לפרסום: הצעיר שנעצר בחשד לדקירה ברעננה הוא מני דבוש, שהורשע בעבר במעורבות בקטטה בה נהרג יפתח גריידי ז"ל במועדון ברעננה בשנת 2014. אתמול (רביעי) הוא נעצר פעם נוספת בחשד למעורבות באירוע דומה, בו נפצע אדם באורח בינוני.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

דבוש בן ה-27 נעצר במסגרת חקירת קטטה בשכונת קריית שרת בעיר, במהלכה נדקר צעיר אחר שפונה לקבלת טיפול בבית חולים מאיר: המשטרה מייחסת לו עבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש.

האירוע התרחש בתחילת השבוע, כאשר צעיר בן 23 נדקר ופונה לבית החולים מאיר במצב בינוני. הפצוע טען בתחילה שהוא לא מסוכסך עם איש ואמר לשוטרים שהגיעו לבית החולים כי החליק על מים בזמן שרכב על אופנים ברעננה – ופונה לטיפול רפואי באמצעות מונית.

יפתח גריידי ז
יפתח גריידי זל

השוטרים בדקו את מצלמות האבטחה וגילו כי הפצוע הגיע בג'יפ לבן עם גג פתוח ובו שני אנשים נוספים, שאחד מהם הוא מני דבוש: הוא היה דרוש לחקירה במשך יומיים והסגיר את עצמו לידי המשטרה: היום הוא הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט.

דבוש, שהואשם בתחילה בהריגת החייל גריידי, הורשע באי מניעת פשע ובשיבוש הליכי משפט - כך סוכם בהסדר טיעון. במשפט נגזרו עליו 15 חודשי מאסר בפועל, שאותם כבר ריצה כאשר היה עצור מאפריל 2014 ועד אוגוסט 2015. "המשמעות היא שהנאשם לא ישוב לבית הכלאה להמשך ריצוי העונש", קבעו אז השופטים מנחם פינקלשטיין, ליאורה ברודי ורמי אמיר מבית המשפט המחוזי-לוד. כמו כן גזרו השופטים מאסר על תנאי של שישה חודשים.

דבוש טען לאחר אחד הדיונים כי נעשה לו עוול. "אני לא מאחל לאף אחד לעבור את מה שעברתי, אבל היה לי חשוב יתר מהכל להוכיח לאמא של גריידי שלא רצחתי את הבן שלה", אמר. "אני משתתף בצערה. היום הוכחתי לה שהמילה שלי אמיתית".