כרמל מעודה משכה את הערעור על עונשה - ותרצה 9.5 שנות מאסר

עורכי דינה של הגננת שהורשעה בהתעללות בפעוטות הודיעו כי ביטלו את הערעור על גזר דינה, אחרי המלצת השופטות בדיון הקודם לעשות זאת. מנהל מטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך: "עכשיו אפשר לומר חד משמעית שהנושא נגמר"

כרמל מעודה

עורכי דינה של כרמל מעודה, הגננת שהורשעה בהתעללות בפעוטות, הודיעו הבוקר (רביעי) כי משכו את הערעור על העונש שנגזר עליה. זאת, לאחר שבדיון הקודם השופטות המליצו לעשות זאת. על כן, מעודה תרצה 9.5 שנות מאסר, כפי שנקבע בגזר הדין.

מנהל מטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך, ואב לאחת הילדות שהיו בגן של מעודה, יוסי חברה מסר: "ההודעה הבוקר לא באה בהפתעה. היה לי ולהורים ברור שכרמל מעודה תמשוך את הערעור שהגישה. בדיון בעליון היה ברור לאן זה הולך אבל עורך דינה שירן ברגמן בחר להמשיך בעינוי ההורים וביקש ארכה של שבוע. אז עכשיו אפשר לומר חד משמעית שהנושא נגמר".

עורך הדין אורי סקוזה שמייצג את הורי הגן אמר אחרי ההודעה כי "כרמל עשתה בחוכמה מצידה שכן בית המשפט העליון השמיע את דעתו בדיון שהתקיים שבוע שעבר. קשה היה שלא להתרשם כי שלושת השופטות סבורות שמעשיה של כרמל חמורים ביותר והם ברף העליון של הפשיעה. חשוב לציין כי מטבעו של בית המשפט העליון הרי שהשופטים בו נחשפים למקרים החמורים ביותר במדינה, ובכל זאת היה לשופטות זעזוע מהדברים".

כאמור, בשבוע שעבר המליצו השופטות בבית המשפט העליון למעודה למשוך את הערעור שהגישה. השופטות טענו כי גזר דינה לא ישונה מ-9.5 שנות המאסר שקיבלה. "המקרה הוא מקרה קשה במובן זה שהחומרים הם קשים", אמרה השופטת דפנה ברק ארז. "אנו לא סבורות שיש פה מקום להתערב בגזר הדין. מדובר בגזר דין קשה אבל המעשים הם גם קשים".