הוארך מעצר החשוד בדריסת המפגינים: "חשב שהרכב נשרף"

ליאור לזריאן, בן 25 ממושב חגור, נעצר אמש בחשד שדרס שלושה מפגינים בכביש 531 ופצע אותם קל. לאחר מכן הוא המשיך בנסיעה. בדיון בהארכת מעצרו הוא טען כי חווה "פלאשבק" בעקבות שירותו הצבאי, סבר שרכבו עולה באש - ולכן האיץ. מעצרו הוארך עד יום חמישי

זמן צפייה: 07:25

בית משפט השלום בפתח תקווה האריך הבוקר (שלישי) בשלושה ימים את מעצרו של ליאור לזריאן, בן 25 ממושב חגור, החשוד שדרס אמש שלושה מפגינים בכביש 531 בשרון ופצע אותם באורח קל. הוא נמלט מהמקום - ונעצר כעבור זמן קצר.

בחקירתו טען החשוד שהוא חווה "פלאשבק" בעקבות שירותו הצבאי כתומך לחימה. לדבריו, הוא חשב שרכבו עולה באש ולכן האיץ את נסיעתו וכי לא הייתה לו כוונה לדרוס את המפגינים.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2307242046' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד הדריסה' poster='' kid='1_u18c3riq' duration='24']

מהמשטרה נמסר: "שוטרי תחנת כפר סבא פתחו הלילה בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח בדבר חשד לביצוע עבירת פגיעה במפגינים שחסמו את כביש 531 סמוך לכפר סבא, כשכלל הממצאים שאספו החוקרים בזירה ומחוצה לה, חשפו את זהות החשוד ואפשרו את מעצרו. כאמור, השוטרים עצרו את החשוד - תושב מושב בשרון בשנות ה-20 לחייו ובהתאם לצורכי החקירה, הביאו את החשוד היום לדיון בבית המשפט".

עו''ד משה פלומו
עו''ד משה פלומו

עו"ד משה פלומו, המייצג את החשוד, מסר: "הלקוח שלי חזר כמדי ערב מעבודתו בכביש הזה ללא כל קשר להפגנות. אין לו שום עניין פוליטי. הוא נקלע למהומה שכללה פגיעה ברכבו, צעקות והמולה. הוא התקשר למשטרה וביקש עזרה כשבמקביל שבמקביל החלו לפגוע ברכבו. הוא נקלע לסיטואציה רגשית מורכבת ומלחיצה מאוד באופן סובייקטיבי, על רקע אירועי עבר משירותו הצבאי כנהג תומך לחימה בשטחים ומתוך מצוקה אמיתית. כשראה את רכבו מתחיל לעלות באש - ניסה להציל את עצמו. הוא מתנצל על הפגיעה ולא הייתה לו כל כוונה". עורך הדין הוסיף כי מרשו "מצוי במצב רגשי לא פשוט".