במהלך מחאת העדה אתיופית: בן 22 מנתניה חשוד בהצתת רכבי שוטרים

הצהרת תובע הוגשה נגד הצעיר בגין עבירות הצתה, לאחר שתועד מעלה באש שני כלי רכב בעיר. בנוסף, הצעיר חשוד בסחר בסמים יחד עם שכנו בן ה-19, בין השאר לקטינים. מעצרו הוארך עד תום ההליכים

זמן צפייה: 01:57

הצהרת תובע הוגשה נגד צעיר בן 22, תושב העיר נתניה החשוד שהצית שני רכבים השייכים לשוטרים, תושבי העיר גם הם. זאת, על רקע ההפגנות שנערכו בימים המדוברים נגד מדיניות המשטרה לאחר הירי בצעיר ממוצא אתיופי, סלומון טקה.

מתיעוד מצלמת אבטחה שנאסף במהלך החקירה ניתן לראות את הצעיר מגיע למקום חניית רכבו של אחד השוטרים ומצית את הרכב. לאחר מכן, על פי החשד, הצית רכב של שוטר נוסף, המתגורר בסמיכות למקום.

לכתבות נוספות בנושא:

שמשות מנופצות והמון זועם: הרגע בו הסלימה מחאת יוצאי אתיופיה

יוצאי אתיופיה חסמו את יציאת השר אוחנה ממפגש פעילים • תיעוד

בעקבות חקירת הירי בסלמון טקה: ראש מח"ש קיבלה מסרונים מטרידים

אזיקים
אזיקים | צילום: רויטרס

תוך כדי חקירת אירועי ההצתות, עלה חשד כי הצעיר החשוד בביצוע ההצתות סחר בסמים בכמויות גדולות, בין השאר לקטינים, ולמשך זמן ממושך, ביחד עם שכנו, בן ה-19. בן ה-22 נעצר בתאריך ה-13 באוגוסט ויממה לאחר מכן נעצר גם הצעיר הנוסף, בן ה-19.

מעצרם של שני הצעירים הוארך מעת לעת וביום ראשון הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד בן ה-19 על עבירות של סחר בסמים. ביום שני הוגשה הצהרת תובע גם נגד החשוד בן ה-22 על על עבירות של הצתות וסחר בסמים. בנוסף להצהרות התובע הגישה הפרקליטות בקשת מעצר לשני הצעירים עד תום ההליכים.