הכו וגרמו לפגיעות קשות: הורים נאשמים בהתעללות בבתם התינוקת

זוג הורים מאזור המרכז נאשמים שהתעללו בבתם, בת חצי שנה, וגרמו לה לשברים בגולגולת, דימומים פנימיים ועוד פגיעות קשות כתוצאה מהתקיפה. כתב האישום מייחס להם עבירות של התעללות בקטין על-ידי אחראי והזנחת מושגח

מחלקת יולדות שנדבקו בקורונה

כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד זוג הורים תושבי המרכז בגין התעללות בבתם התינוקת, בת חצי שנה. התינוקת סובלת משברים בגולגולת ובעצמות אחרות בגופה, דימומים פנימיים, חתך בלשון, כוויות ופצעים כתוצאה מהתקיפה. כתב האישום מייחס להורים עבירות של התעללות בקטין על-ידי אחראי והזנחת מושגח.

מכתב האישום עלה כי ההורים נהגו לתקוף את התינוקת יחד, כשבאחד מהמקרים האב חבט בפניה ובגפיה של התינוקת וכתוצאה מכך גרם לה לפצעים קשים בידיה ונפיחות באיזור הפנים. אף-על פי שהאם ידעה על מעשי האב - היא נמנעה מלדווח. מקרה נוסף אירע כשהשניים שהו בדירת שכנתם, משכו את התינוקת זה מידיו של זו וטלטלו אותה בכוח באופן שגרם לה לדימומים ברשתיות, שבר בגולגולת ודימומים מוחיים.

ניידת משטרה (ארכיון)
ניידת משטרה (ארכיון) | צילום: שאטרסטוק

ההורים נמנעו מלדווח לגורמי רפואה על אודות החבלות שגרמו לתינוקת תוך הפרת חובתם לדאוג לבריאותה, ובאחד המקרים מסרה הנאשמת מידע כוזב לגורמי הרפואה. בשל מסוכנותם של ההורים לתינוקת, ביקשה הפרקליטות מבית המשפט להטיל עליהם תנאים מגבילים ולהרחיקם בצו ממנה.