הושלם תהליך ההסגרה: שי אביטל נחת בארץ

המשטרה דיווחה כי סוכן הדוגמניות שחשוד בעבירות מיניות נחת בארץ אחרי שנה שבה שהה באירופה והוסגר על ידי הולנד. עם נחיתתו הועבר אביטל לחקירה במשרדי הימ"ר. מחר יובא אביטל לדיון בעניינו בבית משפט השלום בתל אביב

שי אביטל על המטוס בדרכו לישראל

משטרת ישראל הודיעה היום (שלישי) כי השלימה את הליך הסגרתו של סוכן הדוגמניות שי אביטל לישראל, כאשר לפני זמן קצר נחתו בארץ נציגי היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז ת"א. עם נחיתתו הועבר החשוד לחקירה במשרדי הימ"ר במטה מחוז תל אביב. מחר יובא אביטל לדיון בעניינו בבית משפט השלום בתל אביב.

אביטל נעצר באוגוסט האחרון על ידי נציגת משטרת ישראל באמסטרדם בסיוע משטרת הולנד, בהמשך לבקשת מעצר לצורך הסגרה שהוגשה על ידי המדינה, להעמדתו לדין בגין עבירות מין שביצע בשתי מתלוננות. למרות שהוגשו נגד אביטל מעל 26 תלונות בגין עבירות מין, בקשת ההסגרה של מדינת ישראל מתמקדת בשני מקרים בלבד של מעשים מגונים.

שי אביטל
שי אביטל

לפני מספר שבועות בית המשפט ההולנדי נעתר לבקשת ההסגרה, ושר המשפטים ההולנדי הורה על הסגרתו של אביטל לישראל.

אביטל הגיע לארץ באמצעות טיסה סדירה של אל על, יחד עם שאר הנוסעים, כששני בלשים של ימ"ר תל אביב צמודים אליו ושומרים עליו. אביטל סירב להתראיין לפני ובמהלך הטיסה, וכמעט שלא דיבר, אלא רק חייך וסימן בתנועות ידיים שהכל בסדר. לשאלה "איך היה?" הוא השיב "לא קל", והוסיף: "אדבר הרבה אחרי החקירות. יש לי מה לומר. הכל בסדר".