אישום: סטה ללא סיבה עם המשאית וגרם למות אם, אב ובנם התינוק

יוסף כהן, תושב אשקלון בן 32, נאשם בגין גרימת מוות בנהיגה רשלנית ונהיגה בקלות ראש - לאחר שגרם למותם של סופי אליבזט רילינג, רודריגו רוסטסקי בעלה ואיתי בן החודשיים בחודש יולי

זמן צפייה: 00:18

התאונה בכביש 7: פרקליטות מרכז הגישה לבית המשפט לתעבורה היום (שני) כתב אישום נגד יוסף כהן, תושב אשקלון בן 32, בגין שלושה סעיפים של גרימת מוות בנהיגה רשלנית וכן נהיגה בקלות ראש שבה נחבל אדם. זאת, לאחר שגרם למותם של סופי אליזבט רילינג בת ה-28 ובנה התינוק איתי בתאונה במחלף בית רבן בכביש 7 שבה התנגש עם המשאית שבה נהג ברכבם הפרטי בחודש יולי. אב המשפחה, רודריגו רוסטסקי, נפצע בתאונה בינוני-קשה ומת מפצעיו שבוע לאחר מכן. בתאונה נפצע קל גם  בנם בן השלוש.

על פי כתב האישום, כהן נהג במשאית כשתנאי הדרך היו תקינים, ותנאי הדרך ומזג האוויר היו טובים. בערך בשעה 14:15 עמדה רכב המשפחה בשול הימני של הכביש. בשלב הזה הוא "חצה את קו השול, עלה עם הגלגל הימני קדמי על מעקה הבטיחות, פגע עם חזית המשאית באחור הרכב, ירד מהמעקה - ואז גרר את הרכב עד שנעצרו באזור ההפרדה בכביש". הפרקליטות ביקשה גם לפסול את רישיונו עד לתום ההליכים נגדו.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

התאונה בכביש 7: אב המשפחה, שאשתו ובנו נהרגו – מת מפצעיו

התאונה בדרום: גובר החשד כי נהג המשאית נסע תחת השפעת סמים

התאונה בכביש 7: לא אותרו סמים בבדיקת הדם של נהג המשאית

רודריגו, סופי רוסטסקי
רודריגו וסופי רוסטסקי | צילום: פייסבוק

כזכור, רוסטסקי, קצין חיל האוויר בן 35, עבר מספר ניתוחים במהלך השבוע שבו היה מאושפז. זאת, לאחר שסבל מפציעת ראש אנושה. למרות מאמצי הצוות הרפואי מצבו הדרדר והוא הלך לעולמו. משפחתו ביקשה אז לתרום את איבריו.

אחיה של סופי, מתן רילינג, בן הקהילה המשיחית ביוסטון טקסס, ספד לאחותו ולבנה בדף הפייסבוק: "אתם אהובים לנצח סופי ואיתי, הייתם איתו פנים מול פנים - ואתם יושבים כעת לרגליו של ישו".

במהלך חקירתו אמר כהן כי זמן קצר לפני שהתנגש ברכב הפרטי שעמד בשולי הכביש נפלה מידו סיגריה, והוא התכופף כדי להרים אותה מבלי להפסיק בנסיעה. מוקדם יותר באותו הבוקר, פורסם כי לא נמצאו סמים בבדיקת המעבדה ראשונית שנערכה בדמו.