הרכב יוצא מהחנייה - ומתפוצץ: תיעוד הפיצוץ ברחובות שבו נפצעו אם ובתה

בתיעוד שהגיע לידי חדשות 13 נראה הרכב שבו הונח מטען החבלה כשהוא יוצא מהחנייה, חולף על פני רכב אחר ועולה בלהבות. כזכור, בניסיון החיסול מוקדם יותר היום נפצעו אם צעירה בהיריון ובתה. נכון לעכשיו, למשטרה אין קצה חוט בחקירה

זמן צפייה: 00:14

ניסיון החיסול ברחובות: בתיעוד שהגיע הערב (שלישי) לידי חדשות 13 נראה הרכב שבו הוטמן מטען החבלה כשהוא יוצא מהחנייה בבנין, חולף על פני רכב אחר ומתפוצץ. כזכור, אישה בהיריון ובתה הפעוטה נפצעו הבוקר בפיצוץ הרכב בשכונת מגורים ברחובות. שתי הפצועות פונו לבית החולים קפלן בעיר כאשר האמא, בת כ-29 פונתה במצב בינוני-קשה כשהיא סובלת מרסיסים וחבלה ברגליה אך במצב יציב ובהכרה מלאה.

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-the-main-edition-clips-part-2501222043' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_9t0wile7' duration='245']

לאחר האירוע, במשטרה העריכו שמדובר במלחמות עבריינים והיה ניסיון לפגוע באדם אחר - אולי בעלה של האישה. עד ראייה שהיה באזור סיפר כי "האמא צרחה בטירוף. היו לה חבלות קשות ברגליים שאלה כול הזמן 'מה עם הילדה מה עם הילדה?'".

פיצוץ רכב ברחובות
פיצוץ רכב ברחובות

בתוך כך, בני משפחתה של האישה שנפצעה מפיצוץ רכבה ברחובות מסרו היום כי "אנחנו לא קשורים לעולם הפשע". לדבריהם, "אנחנו רק מתפללים לשלום האם ומקווים להחלמתה, היא הייתה ברכב עם הבת הקטנה שלה. בעלה נסע לעבודה וקיבל טלפון וחזר - מזל שהילדה בסדר, היא עדיין מתאוששת".

כאמור, הערכה היא שהמטען הוטמן על רקע יריבות בין ארגוני פשע והחשד הוא קשור לאחד מהצדדים. עם זאת, עדיין נחקר אם יש קשר לאישה או למי מבני משפחתה. בהמשך לכך, במשטרה מעריכים כי מטען החבלה שהוביל לפציעתן של צעירה בהיריון ובתה הופעל בשלט רחוק. בנוסף, טרם ברור אם המפעיל ידע שהאם ובתה נמצאות ברכב.

Vgdlvp
זירת הפיצוץ ברחובות