הנהג החשוד בדריסת הילד ביום כיפור טוען: הוא התפרץ לכביש

על פ גורמים המקורבים לחקירה, ערן אזולאי, שחשוד כי דרס למוות את בן ה-12 בכביש 4 ביום רביעי, טען בחקירתו כי גם לא נסע במהירות מופרזת

זמן צפייה: 02:26

על פי גורמים המקורבים לחקירה, הנהג החשוד בדריסת הילד בערב יום כיפור, ערן אזולאי, טען היום (שישי) בחקירתו כי הילד הוא זה שהתפרץ לכביש. אזולאי, תושב באר יעקב בן 42, טען בנוסף כי לא נסע במהירות מופרזת. התאונה התרחשה בצומת גבעת שמואל בכביד 4 והילד - בן 12 בלבד - נהרג.

הלילה האירך בית המשפט את מעצרו עד ליום ראשון. אזולאי כבר הורשע בשנת 2015 בנהיגה בשכרות לאחר שהיה מעורב תאונה, ושנה לפני כן קיבל דו"ח על נהיגה בשכרות. בדיקת הינשוף שעשה הראתה תוצאה של 492 - כמות אלכוהול יותר מכפולה מהמותר בחוק.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ירושלים: נהג אוטובוס נדקר ונפצע בינוני לאחר תאונה עם רכב

סין זועמת: ארה"ב ואוסטרליה סיכמו לפתח יחד צוללות גרעיניות

קליפורניה: מאמצים להציל את העץ הגדול בעולם משריפה

פרמדיק מד"א שהיה במקום סיפר כי "הנער רכב על האופניים כשהוא ממוגן בקסדה ומגנים, שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלות קשות בכל חלקי גופו. הענקנו לו טיפול רפואי, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים במצב קשה מאוד כשהוא מונשם. בבית החולים, למרות מאמצים ארוכים של הרופאים להציל את חייו, הם נאלצו לקבוע את מותו".

תגובת סנגורו של הנהג החשוד בדריסה, עו"ד דוד גולן: "האחריות לתאונה אינה מוטלת על כתפי הנהג מאחר ונסע במהירות פחותה מהמהירות המותרת במקום. רוכב האופניים לא היה אמור להיות שם כלל והפתיע לחלוטין את הנהג בהתפרצות לכביש. לא משנה אם מדובר ביום כיפור, זה לא החוק, משנה הדרך. מדובר בכביש מהיר. בנושא השיכרות, גם אם יוכח שאכן היה שיכור, השיכרות אינה הגורם לתאונה. מה שקרה זה בגלל הרוכב, לא האלכוהול״.

עורך הדין דוד גולן
עורך הדין דוד גולן

נטע שפיר, שהייתה עדה לתאונה, סיפרה לחדשות 13 כי "הגיע מאחורינו רכב במהירות מטורפת, היינו בנתיב הימני, הכביש היה ריק לחלוטין וחשבתי שהוא יסטה שמאלה, זה כביש רחב עם הרבה נתיבים. אבל הוא פשוט נסע 'דוך' אלינו והתנגש בילד חזיתית".

זה היה רגע של אימה, צרחתי 'איפה הילד? היה פה ילד' פשוט בשביל שיבואו אנשים. רק אחרי כמה שניות ראיתי את האופניים רחקים מאוד. האנשים שהגיעו לזירה מצאו את הילד במרחק עשרות מטרים, מעבר לגדר ההפרדה. הנהג עצר מאוחר יותר, רחוק".