כליאת הפעוט בכלוב: האם חשודה בהתעללות בחסר ישע, מעצרה הוארך

כמה ימים לאחר חשיפת התקרית המזעזעת, בית משפט השלום הורה על הארכת מעצרה של האם החשודה בהתעללות בחסר ישע ובכליאת בנה הפעוט בכלוב בביתה. היא תישאר במעצר ליום שישי

הכלוב בו היה כלוא הילד
הכלוב בו היה כלוא הילד | צילום: דוברות המשטרה

כליאת הפעוט בכלוב: כמה ימים לאחר חשיפת התקרית המזעזעת, בית משפט השלום הורה היום (רביעי) על הארכת מעצרה של האם החשודה בהתעללות בחסר ישע ובכליאת בנה הפעוט בכלוב בביתה. כאמור, מעצרה הוארך ב-5 ימים עד ליום ראשון. לאחר שעורך דינה הגיש ערר, בית המשפט המחוזי בחיפה קיצר את הארכת מעצרה, והיא צפויה להשתחרר ביום שישי הקרוב.

ביום ראשון, במהלך פעילות יזומה בתחום הסמים שערכו שוטרי תחנת חיפה באחד ממתחמי המגורים בעיר, הם נחרדו לגלות פעוט כבן שנה וארבעה חודשים כלוא בתוך כלוב ברזל נעול. כעבור זמן מה, אמו בת ה-35, שלא נכחה בדירה בה היה כלוא - הובאה למקום ונעצרה בגין כליאת שווא, הזנחת קטין חסר ישע והתעללות בקטין חסר ישע. היא הובאה לחקירה ונכלאה בסיומה.

הכלוב בו היה כלוא הילד
הכלוב בו היה כלוא הילד | צילום: דוברות המשטרה

לא זו בלבד, במסגרת החיפוש בדירה בה מתגוררת האם יחד עם בעלה וששת ילדיהם, נתפסו חומרים החשודים כסמים מסוג קריסטל וחשיש בכמות שלא לצריכה עצמית. בנוסף לאם, שני צעירים נוספים בני 22 ו-27 תושבי חיפה נעצרו גם הם.