רצח נוסף בחברה הערבית: גבר כבן 60 נורה למוות בלוד

כוחות מד"א שהגיעו למקום מצאו את יוסף אבו גאנם במצב אנוש, פינו אותו לבית החולים תוך ביצוע פעולות החייאה - ושם נאלצו לקבוע את מותו. כוחות משטרה שהגיעו לזירה, הסמוכה לתחנה המרכזית שבעיר, פתחו בסריקות אחר היורים ופתחו בחקירת המקרה. קרוב משפחתו של אבו גאנם נרצח גם הוא לפני מספר שבועות

זמן צפייה: 00:37

האלימות בחברה הערבית: תושב לוד כבן 60 יוסף אבו גאנם נורה הלילה (רביעי) בלוד. צוות מד"א שהגיע למקום פינו את הפצוע לבית החולים, שם נאלצו לקבוע את מותו. כוחות משטרה סרקו אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף אמצעי תיעוד בזירת האירוע, הסמוכה לתחנה המרכזית בעיר. ההרוג נורה למוות מספר שבועות לאחר שקרוב משפחתו נרצח גם כן. אבו גאנם הוא הנרצח ה-79 מהחברה הערבית מתחילת השנה.

במד"א התקבל דיווח על האירוע בשעה 04:25, כשדווח על גבר שנפצע מירי במקרה אלימות. חובשים ופראמדיקים שהגיעו למקום העניקו לפצוע טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים אסף הרופא, כשהוא במצב אנוש ותוך כדי פעולות החייאה. כשהגיעו לבית החולים, נאלצו לקבוע את מותו.

יוסף אבו גאנם שנרצח בלוד
יוסף אבו גאנם שנרצח בלוד

חובש בכיר מיחידת האופנועים של מד"א איתן שנור סיפר: "ראינו גבר כבן 60 שוכב מחוסר הכרה עם פצעי ירי, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו מייד טיפול רפואי ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים תוך פעולות החייאה, וכשהגענו מותו נקבע".

לאחר סיום הערכת מצב מיוחדת בראשות סגן מפקד מחוז מרכז-תנ"צ יאיר חצרוני, בסיומה הוטלה החקירה על ימ"ר מרכז. בהערכת המצב נמסרו למערך המודיעין נסיבות האירוע, תמונות מודיעין וממצאים מהשטח. בנוסף,הנחה על המשך פריסה נרחבת של המפקדה המשימתית מוגברת המתקיימת בעיר,תוך העצמת האכיפה הממוקדת נגד מחוללי הפשיעה.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2305170816' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_exhlnotw' duration='']

במקרה נוסף של אלימות בחברה הערבית, שוטרי מחוז צפון שהבחינו בירי מקטנוע לעבר בית בעין מאהל, ביצעו ירי לעבר החמוש בנשק M-16, שניסה להימלט, התנגש בניידת משטרה וכיון את נשקו לעבר השוטרים בזמן המעצר. החשוד נפצע באורח בינוני. החשודים, בני 19 ו-23 מנאעורה ואום אל פחם נעצרו, והנשק נתפס.