איש העסקים, הבכיר בלשכת עורכי הדין והחשד להונאת ענק

היחידה לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית חקרה בסוף השבוע באזהרה איש עסקים בחשד להונאה בעסקת ענק. כמו כן, נחקר עורך דין בעל תפקיד רגיש בלשכת עורכי הדין. הסיבה שהחקירה מנוהל ביאחב"ל היא בשל החשד שגם גורמים עברייניים קשורים לעסקה

זמן צפייה: 01:14

היחידה לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) עצרה מוקדם יותר השבוע תושב צפון תל אביב - איש עסקים המזוהה גם עם השוק האפור - בחשד למרמה בעסקת נדל"ן בשווי של כ-81 מיליון שקלים, כך פורסם הערב (שבת) לראשונה במהדורת השבת.

יצוין כי לא מדובר בפעם הראשונה שהאיש נעצר, ובעבר אף הוגש נגדו כתב אישום בגין מרמה על כך שהונה משקיע. יחד עמו עוכב לחקירה עורך דין בעל תפקיד רגיש בלשכת עורכי הדין, שככל הנראה היה קשור לגיוס הכספים מהמשקיעים.

לפני מספר שבועות הגיע לידי אנשי המודיעין של יאחב"ל מידע על חשד להונאה גדולה בעסקת נדל"ן בצפון הארץ שאליה קשור החשוד. לאחר שנאספו עדויות, ולנוכח דמויות פליליות שאליהן קשור החשוד, הוחלט כי ביאחב"ל יטפלו בתיק. החשוד עוכב לחקירה והובא ללהב 433 שבסופה שוחרר.

עו''ד שי שורר
עו''ד שי שורר

עו"ד שי שורר, המייצג את איש העסקים, אמר מוקדם יותר השבוע: "מרשי איש עסקים מכובד שענה על כל שאלה בחקירה, מרשי מברך על הגינות היאחב"ל שהחליטה לשחררו בסיום החקירה".