ירי ומטענים: בנו של ראש מועצה מהצפון נעצר בחשד לאלימות וסחיטה

תושב ראמה בן 24 נעצר ע"י היחידה הארצית לפשיעה כלכלית בלהב 433 בחשד כי היה מעורב באירועי ירי, הנחת מטען וסחיטה באיומים של קורבנות מאזור הגליל. מהחקירה עלה כי הוא תקף, איים וסחט באיומים בכמה הזדמנויות קורבנות שהיו חייבים כסף לאביו - על אף שהחוב הוסדר אל מול אנשי ארגון פשיעה

זמן צפייה: 00:33

תושב ראמה בצפון בן 24, בנו של ראש מועצה באזור הצפון, נעצר אתמול (ראשון) בחשד למעורבות באירועי אלימות, ירי, הנחת מטען וסחיטה באיומים של קורבנות מאזור הצפון. מחקירתו עלה כי הקורבנות היו חייבים כסף לאביו וכי מעשיו קרו למרות שהחוב הוסדר אל מול אנשי ארגון פשיעה מהצפון.

חקירה נפתחה על ידי חוקרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית בלהב 433, כשאתמול היא הפכה גלויה עם מעצרו של החשוד, והוא הובא לחקירה, בסיומה נכלא. היום הוא יובא לבית משפט השלום בראשון לציון, שם יתקיים דיון בהארכת מעצרו. התיק מלווה על ידי פרקליטות מחוז צפון.

מטה להב 433
מטה להב 433 | צילום: חדשות 13

בחודש שעבר נעצרו ראש מועצה, בן 64 וראש ארגון פשיעה בצפון בחשד למעורבות בגביית דמי חסות. על פי החשד, ראש המועצה שימש כ"זרוע הארוכה" של ארגון הפשיעה שבראשו עומד בן משפחתו, במטרה לסחוט בעלי עסקים. כמו כן, על פי החשד הוא ביצע עבירות של הלבנת הון.