אישום נגד תושב ת"א: איים, תקף וניסה לחנוק עם כרית את זוגתו ההריונית

החשוד שנעצר לפני כשבועיים ע"י המשטרה, נאשם כי גרר את זוגתו שנמצאת בחודשי היריון ראשונים בשערה, ירק לתוך פיה ואיים עליה באמצעות סכין. לאחר מכן הטיח אותה בשידה, אילץ אותה לשאוף מתוך בלון גז צחוק והניח כרית על פניה והתיישב בעוד שזוגתו פרפרה מחוסר אוויר. "אני אכער אותך, את לא תהיי עם אף אחד אחד"

סכין שעשה בה שימוש בת הזוג נגד זוגתו
סכין שעשה בה שימוש בת הזוג נגד זוגתו | צילום: דוברות המשטרה

יחידת התביעות של מחוז תל אביב במשטרת ישראל הגישה היום (רביעי) כתב אישום חמור ביותר נגד תושב העיר בגין תקיפה בנסיבות מחמירות, תקיפה הגורמת לחבלה, ריבוי איומים והתעללות פיזית ונפשית בבת זוגו שנמצאת בחודשי היריון ראשונים. המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבועיים עם קבלת דיווח על אירוע אלימות קשה של גבר נגד בת זוגתו בדירה בה התגוררו. בן הזוג אותר על ידי המשטרה לפני כשבועיים ומאז מעצרו הוארך.

במסגרת החקירה עלה כי בעקבות ויכוח שפרץ בין השניים, החשוד תקף את זוגתו, סטר בפניה והיכה אותה באמעות אגרוף בעינה, גרר אותה בשערותיה ואיים עליה בתנועת שחיטה בעודו מחזיק בסכין. בנוסף, החשוד היכה את זגותו באמצעות להב הסכין ואמר: "אני אכער אותך, את לא תהיי עם אף אחד אחד".

בהמשך, הגבר ירק לתוך הפה של זוגתו ואיים לרצוח אותה - התנהגות שנמשכה מצדו במשך שעות ארוכות. על פי האישום, החשוד הטיח את זוגתו בשידה ועל הקיר והמשיך להכות בה באגרופים ואילץ אותה לשאוף מתוך בלון גז צחוק ואיים עליה בעודו אוחז בסכין: "אני אעשה לך הפלה טבעית, את לא תשאי את הילד שלי. מגיע לך את הצעצוע שלי".

זאת ועוד,  בן זוגה את האישה הניח על פניה כרית והתיישב עד שזוגתו התחילה לפרפר מחוסר אוויר, כשבמקביל הוא ממשיך להכות אותה בגלל שהזיזה את ידיה. לאחר שעות, הצליחה האישה לנצל את העובדה שבן זוגה נרדם ונמלטה במהירות מהדירה אל לובי הבניין.