בדיקת ה-DNA שלילית: בוטל כתב האישום נגד השוער בוריס קליימן

פרסום ראשון: התפתחות דרמטית בפרשת הכדורגלן הישראלי שנעצר ביוון בחשד לעבירות מין - תוצאות הבדיקה הראו כי לא היה מגע בינו לבין הנערה שטענה כי אנס אותה, וגם בדיקת הסמים שלו נקייה. החומרים הוצגו לבית המשפט - שקיבל את אישור המתלוננת לסגור את התיק

זמן צפייה: 01:42

פרסום ראשון: התפתחות דרמטית בפרשת השוער בוריס קליימן - לחדשות 13 נודע היום (שישי) כי תוצאות בדיקת ה-DNA של הכדורגלן הישראלי הגיעו שליליות - ובית המשפט ביטל את כתב האישום נגדו, כאשר התיק שנפתח נגדו בפרשת עבירות המין ביוון נסגר.

כזכור, לפני כחודשיים וחצי התפוצצה הפרשה, כאשר השוער ששיחק בקבוצת וולוס מהליגה הבכירה ביוון נעצר בחשד שאנס נערה בת 17 בבר מקומי באתונה. בנוסף הוא נחשד בשימוש בסמים, ולאחר כמה ימים הוא שוחרר בערבות עד לקבלת תוצאות בדיקת המעבדה.

לדברי הנערה, קליימן תקף אותה מינית בעת בילוי במועדון, אך הכדורגלן הכחיש את החשדות נגדו. תוצאות בדיקת ה-DNA הראו כי לא היה מגע בין השניים. יתרה מזאת, סנגורו של קליימן, עו"ד יניב שגב ועורך דיון יווני מקומי מחזיקים בצילומים מתוך מצלמות האבטחה של המועדון, ולדבריהם ניתן לראות כי לא הייתה תקיפה.

Whatsapp Image 2023 05 11 At 2
עו''ד יניב שגב

גם בדיקת הסמים של קליימן חזרה נקייה, והחומרים הוצגו לבית המשפט - שביקש את תגובת באי כוחה של המתלוננת על מנת לסגור את התיק. משפחת הנערה חתמה על מסמך כי אין לה טענות לגבי סגירת התיק, והם טענו כי בגלל קשיי שפה היא לא הבינה את החקירה. עו"ד שגב מסר: "האמנתי מהרגע הראשון שאלה יהיו התוצאות בתיק החקירה".