בליווי שני בלשים: שי אביטל יוסגר השבוע לישראל

סוכן הדוגמניות שהוגשו נגדו מעל 26 תלונות בגין עבירות מין ימריא ביום שלישי מהולנד בטיסה סדירה של אל על, וינחת בנתב"ג כששני בלשי ימ"ר ת"א משגיחים עליו. מיד לאחר הנחיתה הוא ייעצר - ויילקח ולחקירה

זמן צפייה: 01:19

שנה לאחר שנמלט לחו"ל, סוכן הדוגמניות שי אביטל יוסגר ביום שלישי לישראל ויילקח לחקירה. שני בלשים של ימ"ר תל אביב המריאו היום (ראשון) להולנד על מנת ללוות את אביטל לארץ.

סוכן הדוגמיות יגיע לארץ באמצעות טיסה סדירה של אל על ביום שלישי בשעות הבוקר, יחד עם שאר הנוסעים, כששני הבלשים צמודים אליו ושומרים עליו. למרות שהוגשו נגד אביטל מעל 26 תלונות בגין עבירות מין, בקשת ההסגרה של מדינת ישראל מתמקדת בשני מקרים בלבד של מעשים מגונים.

אביטל צפוי להיעצר מיד עם נחיתתו בארץ, ולאחר מכן להילקח לחקירה במשרדי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב. ביום רביעי צפוי אביטל להגיע להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב. הסגרתו של סוכן הדוגמניות מתנהלת בהסכמה, כך שהוא אינו צפוי להתנגד למעצר, ואף יכול להיות שאינו יהיה אזוק במהלך הטיסה.

בלשי ימ''ר תל אביב שילוו את שי אביטל במהלך ההסגרה לישראל
בלשי ימ''ר תל אביב שילוו את שי אביטל במהלך ההסגרה לישראל

נזכיר כי לפני כשלושה שבועות שר המשפטים ההולנדי הורה על הסגרתו לישראל של אביטל. בספטמבר האחרון הגישה המחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה בקשת ההסגרה לידי הרשויות ההולנדיות - ובחודש נובמבר נעתר בית המשפט ההולנדי לבקשה וקבע כי שי אביטל הינו בר הסגרה לישראל.