חשד לחיסול לאור היום: גבר בן 31 נהרג בפיצוץ אופנוע בנתניה

הקורבן שזהותו עדיין לא ידועה רכב על אופנוע שהתפוצץ בשדרות בן צבי בעיר, ככל הנראה לאחר שהוצמד אליו מטען חבלה. צוותי מד"א שהגיעו לזירה מצאו אותו ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה

זמן צפייה: 00:03

חשד לחיסול לאור היום: גבר בן 31 שזהותו עדיין לא ידועה נהרג היום (חמישי) כשרכב על אופנוע שהתפוצץ בשדרות בן צבי בנתניה, ככל הנראה לאחר שהוצמד אליו מטען חבלה. צוותי מד"א שהגיעו לזירה מצאו אותו ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה.

חובש בכיר במד"א סאלח חטיב סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אופנוע מפורק ובסמוך אליו שכב גבר שהיה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעה רב מערכתית קשה מאוד, ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

יניב יצחק וגולן טאירי, חובשי מד"א-הצלה שרון, סיפרו: "כשהגענו לזירה מצאנו רוכב אופנוע בן 31 שוכב על המדרכה כשהוא ללא סימני חיים, לצערנו עקב אופי הפציעות פארמדיקים של מד"א קובעים את מותו במקום".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2305041121' autoplay='0' credit='' desc='זירת הפיצוץ בנתניה' poster='' kid='1_ldpbnfue' duration='']

הפשיעה ביומיים האחרונים הובילה כבר לשישה נרצחים, מהם ארבעה מהמגזר הערבי שנורו למוות תוך פחות מיממה. שלשום נדקר למוות גבר כבן 50 בחולון, ובנוסף נרצחו ארבעה צעירים בנצרת, קלנסווה, תל שבע ושפרעם.

בעקבות החיסול בנתניה: ח"כ גדעון סער כתב הבוקר בחשבון הטוויטר שלו: "6 נרצחים תוך פחות מ-48 שעות. כך נראית קריסה מוחלטת של בטחון הפנים בישראל. זה עלול להגיע לכל אחד מאיתנו. מי פה ״בעל הבית״? בטח לא ממשלת ישראל שאפילו לא טורחת לקיים דיון בנושא ולהתגייס למיגור הפשיעה והחזרת המשילות. בן גביר מעדיף לקשקש על עזה במקום לעשות את מה שהבטיח לעם בבחירות".