התחזה לעבריינים - ועקץ: תושב הצפון נעצר בחשד לסחיטה באיומים

גבר בן 44, שריצה בעבר עונש מאסר בגין עבירות מרמה והונאה, נעצר בנהריה בחשד שהתחזה לראשי ארגון פשיעה והצליח לסחוט מאות אלפי שקלים מבעלי עסקים ברחבי הארץ. הוא נחקר בחשד לעבירות של סחיטה באיומים, התחזות לאחר, קבלת דבר במרמה ואיומים

זמן צפייה: 04:03

בהמשך לדיווח בחדשות 13 לפני כחודש על נוכל שהתחזה לראשי ארגוני פשיעה מוכרים וכך הצליח לעקוץ מאות אלפי שקלים מבעלי עסקים באזור הדרום והצפון, היום (חמישי) המשטרה חשפה את זהותו של החשוד במעשה - תושב הצפון בן 44, שנעצר לפני כשבוע בנהריה. החשוד ריצה בעברו עונש מאסר בגין עבירות מרמה והונאה, וכעת, הוא נחקר בחשד לעבירות של סחיטה באיומים, התחזות לאחר, קבלת דבר במרמה ואיומים.

במשטרת אשקלון וקריית גת פתחו במהלך השבועות האחרונים בחקירה סמויה בעקבות תלונות של בעלי עסקים כי עבריינים וראשי ארגוני פשיעה יצרו איתם קשר ודרשו מהם להעביר לידיהם סכומי כסף שונים. על פי ממצאי החקירה, החשוד נהג לאתר באמצעות חיפוש ברשת האינטרנט מספרי טלפון של בעלי עסקים בערים בהן מתגוררים אותם עבריינים, ויצר עמם קשר טלפוני, כשהוא מתחזה לבכירי ארגוני פשיעה ודורש מהקורבנות להעביר לידיו סכומי כסף שנעו בין אלפי לעשרות אלפי שקלים - באמצעות מונית אותה שלח. חלק מקורבנותיו הצליח החשוד לסחוט מספר פעמים.

החשוד, כפי שנתפס במצלמת אבטחה
החשוד, כפי שנתפס במצלמת אבטחה

חוקרי משטרת אשקלון הצליחו לגבות תלונתם של 8 קורבנות מאזור אשקלון, קרית גת, קרית מלאכי ונהריה. מהמשטרה נמסר: "אנו קוראים לבעלי עסקים נוספים שחושבים כי נפלו קורבן למעשיו של החשוד, להגיש תלונתם בתחנת המשטרה".