סיפק סמים ותקף מינית: תושב בני ברק יואשם בהתעללות בנשים

אברהם פרלמוטר, תושב בני ברק בן 40 ללא עבר פלילי, נעצר בחשד לשורה של התעללויות בנשים מוחלשות באזור התחנה המרכזית בתל אביב. לפי החשד הוא סיפק להן סם הרדמה, וכשהן איבדו הכרה הוא ביצע בהן את זממו, גזז את שיערן וצילם אותן. הצהרת תובע הוגשה נגדו לקראת הגשת כתב אישום

זמן צפייה: 01:57

אברהם פרלמוטר, תושב בני ברק בן 40 ללא עבר פלילי, נעצר בחשד לשורה של התעללויות בנשים, ועד כה אותרו 10 קורבנות שהוא התעלל בהן. אחרי 30 ימי מעצר, היום (חמישי) הוגשה נגדו הצהרת תובע, לקראת הגשת כתב אישום.

מהחקירה עלה כי החשוד היה מאתר את הנשים בתחנה המרכזית בתל אביב, ומדובר בדרות רחוב, נשים מוחלשות המכורות לסמים. במשך ימים חיפשו אותו בלשי מחלק המוסר בימ"ר תל אביב, וכאשר איתרו את הקורבנות הן סיפרו על התעללות פיזית ונפשית.

ממצאים שאותרו אצל החשוד
ממצאים שאותרו אצל החשוד | צילום: דוברות המשטרה
ממצאים שאותרו אצל החשוד
ממצאים שאותרו אצל החשוד | צילום: דוברות המשטרה

הקורבנות תיארו בפני החוקרים מפגשים בהם סיפק להם החשוד סמים, ואז לקח אותן לחדרים שהיה משכיר ברחבי העיר, שם היה פוגע בהם. החשד הוא כי החשוד השתמש בסם הרדמה, מבצע בנשים את זממו, וכשהן היו מתעוררות הן היו מגלות שהשיער שלהן נגזז באמצעות מספריים וסכין גילוח, וכי הן צולמו ללא ידיעתן בהתעללות מינית.

בחיפוש שערכו בלשי הימ"ר בחדרו של החשוד כאשר נעצר הם גילו ממצאים הקושרים אותו למעשה. החשוד שתק במרבית החקירה, וקשר עצמו לאספקת סמים תמורת מין.