6 שנים לאחר שעזב את הארץ: מקורב לעודה קוטייר נעצר בנתב"ג

סינאן סרסור, שהיה מקורב לעבריינים עודה קוטייר וערן חייא, נעצר בנתב"ג עם נחיתתו בארץ בחשד לחטיפה. סנגוריו: "החשד שמיוחס לו מופרח"

גבר באזיקים (אילוסטרציה)
גבר באזיקים (אילוסטרציה) | צילום: שאטרסטוק

סינאן סרסור, שהיה מקורב לעבריינים עודה קוטייר וערן חייא, נעצר אתמול (חמישי) בנתב"ג - 6 שנים לאחר שעזב את הארץ. במשך השנים שהה בטורקיה ובדובאי והקים מספר עסקים שם. סרסור עזב לאחר התפוצצות פרשת "האביב הערבי" ומעצרם של קוטייר ו-17 מאנשיו.

במסגרת הפרשה הואשמו קוטייר ואנשים, בין היתר, בשלושה מקרי רצח. עם נחיתתו של סרסור בנתב"ג חיכו לו במקום בלשי ימ"ר תל אביב ועצרו אותו בחשד לביצוע חטיפה. סניגוריו של סרסור, עורכי הדין ווליד כבוב ויניב שגב: "סינאן חזר לארץ מיוזמתו ומרצונו, לא הייתה לו כל סיבה להימנע מכך. מדובר באיש עסקים מצליח בעל עסקים בארץ ובחול והחשד שמיוחס לו מופרך".

Whatsapp Image 2023 05 11 At 2
עו''ד יניב שגב

Whatsapp Image 2023 05 11 At 2
עו''ד ווליד כבוב | צילום: באדיבות המצולם

כזכור, שמו של ערן חייא עלה לאחרונה לכותרות, בהקשר למקרי רצח רבים בחברה הערבית בתקופה האחרונה שעל פי החשד קשורים למשפחת הפשע חרירי. גורמים במשטרה ובעולם התחתון דיווחו כי הם חוששים מ"מלחמת עולם, כמו במקסיקו" שעתידה לפרוץ בעקבות הרצח של מהדי חרירי בסמוך למחלף אייל בכביש 6. אל המלחמה הזו צפויים להצטרף גם ארגוני הפשיעה היהודיים הקשורים למשפחת חרירי, כגון ארגונו של ערן חייא.

בנוסף, לאחר שחרורו של יוסי מוסלי ממאסר, מספר מקרי רצח קושרו למלחמה בינו לבין ערן חייא, ששוהה בחו"ל. השניים היו מהיעדים הבכירים של המשטרה והיו חברים טובים - עד שהיחסים ביניהם התדרדרו. ביום שחרורו של מוסלי מהכלא לפני שבועיים, המשטרה נכנסה לכוננות.