המורה החשודה בעבירות מין שוחררה למעצר בית: "מאמין לה"

המחוזי קיבל את הערעור ושחרר את המורה החשודה שביצעה עבירות מין בתלמידתה בת ה-14 למעצר בית. בעלה של המורה אמר לחדשות 13: "הסיפור מאוד שונה, נכחתי בשיחות רבות שלה עם התלמידה"

המורה מהצפון, חשודה בעבירות מין כלפי תלמידתה

בית המשפט המחוזי בחיפה קיבל היום (שלישי) את הערעור של המורה החשודה בעבירות מין בתלמידתה והיא שוחררה למעצר בית במקום מגוריה בקיבוץ באזור הצפון. במסגרת ההחלטה בערעור, שהוגש על ידי עורכי הדין תמי אולמן ושאדי סרוג'י, היא תשהה במעצר בית בתנאים מגבילים.

אחרי השחרור שוחח בעלה של המורה עם חדשות 13 ואמר: "אני מאמין לה ואני מכיר את הפרטים. הרבה מהשיחות עם התלמידה נעשו בנוכחותי ובנוכחות הבנות שלנו. אנחנו חזקים בשבילה. עוברת עלינו תקופה לא פשוטה ואנחנו מקבלים חיזוקים".

בית משפט השלום שחרר למעצר בית את המורה שחשודה בהטרדה מינית
המורה שוחררה למעצר בית

על השחרור אמר הבעל: "אנחנו מאושרים שבית המשפט קיבל את הערעור ואשתי תחזור הביתה למשפחה ולסובבים שתומכים בה ובנו. הסיפור מאוד שונה ממה שמתואר. אשתי בן אדם מקסים, לא עשתה דבר. אנחנו בטוחים שהיא תצא מזה".

על פי החשד, המורה ביצעה בתלמידה, שבכיתה ט' בבית ספר לחינוך מיוחד, מגע מיני אינטימי שעלול להיקבע כעבירת אינוס. אמה של התלמידה הגיבה השבוע לחשדות: "אני מאמינה שהצדק ייצא לאור. החלטת בית המשפט מוכיחה שבתי דוברת אמת, ואנו סומכות על המשטרה שתעשה את העבודה. אני עוברת משבר מאוד גדול, מסכת קשיים שאני לא יכולה להסביר. מגיע לה (למורה) עונש, הם לא חושבים מה קורה לבת שלי, שהיא בבית חולים, ועל מה שהיא עוברת. המצב הנפשי שלה מאוד קשה".