רצח ברוך בורוכוב: מעצר החשודים הוארך ב-6 ימים

בדיון הציג ראש צוות החקירה רב-פקד מאור גורן בפני השופטת מסמכים סודיים, שכוללים בעיקר פעולות חקירה הקשורות לעיבוי בדיקות DNA. השופטת דורית נוי סבן קבעה: "מצאתי כי יש מקום לאפשר ליחידה החוקרת למצות את החקירה שנמצאת בישורת האחרונה"

ברוך בורוכוב

בית המשפט השלום בפתח תקווה האריך היום (חמישי) בשישה ימים נוספים את מעצר החשודים ברצח ברוך בורוכוב בראשון לציון, זאת לאחר שחוקרי יאחב"ל הגישו לבית המשפט אישור מטעם פרקליט המדינה לבקש הארכת מעצר מעבר ל-30 יום. במהלך הדיון הציג ראש צוות החקירה רב-פקד מאור גורן בפני השופטת מסמכים סודיים שבעיקר כוללים פעולות חקירה הקשורות לעיבוי בדיקות DNA.

אתמול פורסם כי החוקרים הצליחו לאתר DNA של החשודים על דלת הכניסה לדירתו של בורכוב, ועל שני אקדחים ששימשו לפי החשד לרצח עם זאת, בפרקליטות ביקשו לחזק ראיות שקושרות ספציפית את החשודים לזירה - דבר שחוקרי המשטרה טרם השיגו.

השופטת דורית סבן נוי
השופטת דורית סבן נוי

השופטת דורית נוי סבן קבעה בהחלטתה: "מצאתי כי יש מקום לאפשר ליחידה החוקרת למצות את החקירה שנמצאת בישורת האחרונה. לפיכך אני מורה על הארכת מעצרם של החשודים".

Screenshot 2023 06 21 164604
עורכי הדין תמיר סננס, שחר חצרוני, דורון נוי ומשה יוחאי | צילום: באדיבות המצולמים

פרקליטי החשודים, עו"ד שחר חצרוני, דורון נוי, משה יוחאי ותמיר סננס, ביקשו לשחרר את החשודים בטענה שלחוקרים היו 30 ימים להשיג את הראיות הנדרשות.