בחודש מאי: דיון בבקשה לשחרור מוקדם של האנס בני סלע

האנס הסדרתי, שריצה שני שליש מתקופת מאסרו, הגיש בקשה לשחרור מוקדם - וזו תעלה אוטומטית בחודש מאי לדיון בוועדת השחרורים. על-פי גורמים משפטיים, סיכוייו של סלע לזכות בשחרור מוקדם אפסיים - לנוכח העבירות הנוספות שביצע מאז נכלא

זמן צפייה: 01:09

ועדת השחרורים תדון בחודש מאי בבקשתו של האנס הסדרתי בני סלע לשחרור מוקדם מהכלא, לאחר שריצה שני שליש מתקופת מאסרו. הבקשה עולה לדיון באופן אוטומטי, אך סיכוייה להתקבל אפסיים.

קורבנותיו הרבות של סלע כבר התבקשו למסור את עמדתן בנוגע לבקשת השחרור המוקדם שהגיש האנס - וכולן הביעו התנגדות. בנוסף, על-פי גורמים משפטיים, הבקשה צפויה להידחות לנוכח העבירות הרבות הנוספות שביצע מאז החל את תקופת מאסרו.

בעקבות העבירות שביצע במהלך שהותו בכלא, ובהן גם מעשה מגונה בפני סוהרת בגינו הורשע וקיבל שנות מאסר נוספות, חוות הדעת בעניינו מהרשות לשיקום האסיר ושירות בתי הסוהר צפויות להיות שליליות. כתוצאה מכך, לא מן הנמנע כי וועדת השחרורים תדחה את האפשרות של האנס להגיש בקשה נוספת לשחרור בהמשך.

מפקדת מחוז מרכז של שב"ס
מפקדת מחוז מרכז של שב"ס | צילום: חדשות 13

סלע נידון בשנת 2000 ל-35 שנות מאסר, העונש החמור ביותר שהוטל על עבריין מין בישראל עד אז, לאחר שהורשע בשורת עבירות מין ובהן תקיפות, אונס וביצוע מעשי סדום. בחודש נובמבר 2006 נמלט מחזקת המשטרה בעת שהובא לבית המשפט בתל אביב. הוא נתפס באזור מושב רגבה כשבועיים לאחר מכן, ב-8 בדצמבר, בסיומו של מצוד רחב היקף שביצעה המשטרה.