חיסול ראש ארגון הפשע: במשטרה הזהירו את שלמה שהוא על הכוונת

ראש ארגון הפשיעה קיבל התרעות מהמשטרה על הכוונה לחסל אותו, והייתה גם אינדיקציה על המאזדה הגנובה שמסתובבת ברמלה. במשטרה אומרים כי אם יצליחו לאתר ברכב ראייה פורנזית של אחד החשודים שבידיהם - הרי שהתיק מבחינתם יהיה סגור

זמן צפייה: 03:20

ראש ארגון הפשיעה בני שלמה, שחוסל ביריות בתחנת דלק באזור בתחילת השבוע, קיבל התרעות מהמשטרה על הכוונה לחסל אותו, ולמשטרה היה מידע מוקדם על הרכב ששימש את המחסלים, אשר בעזרתו הצליחו החוקרים להגיע לחשודים במהירות, כך פורסם הערב (חמישי) במהדורה המרכזית.

כחלק מהמעקב של המשטרה אחר גורמים עבריינים, התקבלו גם במשטרה מידעים מודיעיניים על הכוונה לחסל את בני שלמה, והמשטרה גם קיבלה אינדיקציה על רכב המאזדה הגנוב שמסתובב ברמלה, אבל לא ידעו בזמן אמת על חוליית המתנקשים שנסעה בו.

ביחידה המרכזית של מרחב לכיש משטרה עדיין עורכים מצוד אחר מעורבים נוספים שעל פי החשד היו מעורבים בתוכנית החיסול. עיקר המאמצים של המשטרה מתמקד בהוצאת ממצאים פורנזיים מהמכונית שחטפו המתנקשים, לאחר שעשו תאונה ברכב המאזדה, ואיתו נמלטו מחולון.

המתנקשים לא הספיקו לשרוף את הרכב, ונטשו אותו באחת הכניסות לרמלה. במשטרה אומרים כי אם יצליחו לאתר ברכב ראייה פורנזית של אחד החשודים שבידיהם, הרי שהתיק מבחינתם יהיה סגור.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-2210060720' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד חדש מחיסול בני שלמה' poster='' kid='1_t9ici4yl' duration='']

בתיעוד חדש שפורסם הבוקר (חמישי) מזירת האירוע, נראה ראש ארגון הפשיעה בני שלמה כשהוא עומד בתחנת הדלק בדרך השבעה באזור. לאחר זמן קצר, מגיעים המתנקשים ומתחילים לירות לעברו. שלמה בורח, ולבסוף מועד - אז המתנקש מתקרב אליו ויורה בו מטווח אפס.

שלמה נורה למוות ביום שני בצהריים בתחנת דלק בדרך השבעה באזור, כאשר אדם נוסף שהיה איתו נפצע באורח קשה. המתנקשים נמלטו מהמקום ברכב, ושוטר שהיה בחופשה דלק אחריהם על אופנוע. כשניסו להימלט ממנו הם היו מעורבים בתאונה - ואז באיומי אקדח השתלטו על רכב שנסע בכיוון הנגדי והמשיכו במנוסה.