"הוראה מלמעלה": צעירה נעצרה בחשד שהשליכה חול על בן גביר בחוף בת"א

השר לביטחון לאומי הגיע אחר הצהריים לחוף 'גאולה' יחד עם משפחתו, משך צומת לב - ועורר סערה במקום. מספר אנשים קראו לעברו קריאות "אפס" ו-"תשחרר אותם מיד", בהם צעירה בת 27 שלטענת המשטרה השליכה חול לכיוונו, נמלטה - ונעצרה כשיצאה מהים. לאחר שהערב הוארך מעצרה עד למחר, אימה תקפה: "זו הוראה מלמעלה, משטרת הדיקטטורה משאירה את הבת שלי, החולה במחלה כרונית, במעצר מסכן חיים מבחינתה"

זמן צפייה: 01:22

תושבת תל אביב בת 27 נעצרה אחר הצהריים (שישי) בחשד שהשליכה חול לעברו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, בעת שביקר עם משפחתו בחוף 'גאולה' שבעיר. לפי הודעת המשטרה, הצעירה נמלטה למים לאחר שביצעה את המעשה, ונעצרה על ידי שוטרים כשיצאה מהם.

לאחר המעצר נלקחה בת ה-27, שמכחישה את הטענות נגדה, לתחנת לב תל אביב, שם נחקרה בחשד לתקיפת עובד ציבור. מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה עבירה מסוג ׳תקיפת עובד ציבור׳ והיא תפעל למיצוי מלוא הדין עם החשודה".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2409062230' autoplay='0' credit='' desc='צעקות על בן גביר בחוף בת"א' poster='' kid='1_vk2lk110' duration='24']

הערב הוארך מעצרה של הצעירה עד למחר בבוקר, ובעקבות זאת אימה, שרון גולדנברג, טענה כי ניתנה "הוראה מלמעלה". בטקסט שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה לצד תמונת בתה מאחורי סורגים, כתבה האם: "משטרת הדיקטטורה החליטה, ללא הצדקה לסכן את חיי הבת שלי, שחולה במחלה כרונית - ולהשאיר אותה במעצר מסכן חיים מבחינתה".

"אין לה שום עבר פלילי, אפס מסוכנות", הוסיפה האם, "אם למישהו שם בכל זאת יש לב ושכל, בבקשה תשחררו את הבת שלי".

החשודה בזריקת חול על בן גביר
החשודה בזריקת חול על בן גביר

ביקורו של בן גביר בחוף הים עורר סערה במקום, ורבים מהרוחצים קראו לעברו קריאות "אפס" ו"תחזיר אותם הביתה", על רקע התנגדותו לעסקת חטופים. בתיעודים שהופצו ברשתות החברתיות ניתן לראות את המהומה שנוצרה, במסגרתה בן גביר המאובטח הצטלם עם תומכיו, ברקע הקריאות נגדו.