זוועה בבית שמש: שני נערים חשודים באונס פעוטה כבת שנתיים

החקירה נפתחה כאשר אחד החשודים, קרוב משפחתה של הפעוטה, התלונן כי נדרש על ידי החשוד הנוסף להביא אותה לאתר בנייה מבודד בעיר, שם לפי החשד בוצעו בה עבירות מין חמורות מאוד. שניהם נעצרו, כאשר מעצרו של החשוד המרכזי הוארך והחשוד שהתלונן במשטרה נשלח למעצר בית

זמן צפייה: 01:39

פרשה מזעזעת בבית שמש: שני נערים כבני 17 מבית שמש נעצרו בחשד שביצעו עבירות מין חמורות בפעוטה במשך תקופה ממשוכת, כבר בהיותה בת שנתיים וחצי. אמש (חמישי) הוגשה נגדם הצהרת תובע מטעם הפרקליטות בדבר הכוונה להגיש בימים הקרובים את כתב האישום נגד החשוד העיקרי במעשים, שמעצרו הוארך עד ליום ראשון. בהמשך צפוי כתב אישום גם נגד החשוד השני, שנמצא במעצר בית.

החקירה בנושא החלה בתחילת השבוע, אז אחד המעורבים התלונן בתחנת המשטרה בבית שמש וחשף בפני החוקרים את המעשים, שהחלו להתרחש ככל הנראה לפני כשנתיים. מהחקירה במשטרה עלה כי נדרש על ידי החשוד הנוסף, שביניהם היכרות מוקדמת, להביא את קרובת משפחתו הפעוטה לאתר בנייה מבודד בעיר, שם על פי החשד בוצעו בה עבירות מין חמורות מאוד, בהם אונס, מעשים מגונים ומעשי סדום בחסר ישע, התעללות בחסר ישע ועוד. רק לאחר שהחלה לבכות, השיב אותה המתלונן אל המסגרת החינוכית בה שהתה במהלך היום.

בעקבות עדותו, הפך המתלונן לחשוד בעצמו בגין המעשים שתיאר, וכבר בתוך זמן קצר נעצר גם החשוד השני בפרשה. למחרת הובאו שני החשודים בפני בית המשפט, שהורה על הארכת מעצרו של אחד החשוד המרכזי מעת לעת. החשוד שהתלונן במשטרה, קרובה של הפעוטה, נשלח למעצר בית שהוארך אף הוא. הגננת של הפעוטה מסרה עדות במשטרה, וסיפרה שלא ידעה דבר.

גבר באזיקים (אילוסטרציה)
גבר באזיקים (אילוסטרציה) | צילום: שאטרסטוק

קצין אח"מ תחנת בית שמש של מחוז ירושלים, רב פקד אביעד בלמס, סיפר: "מדובר בפרשייה חמורה ומזעזעת על כל המשתמע מכך. במשך כל שנותי כחוקר וקצין חקירות במשטרה, לא נחשפתי למקרה חסר אנושיות ורחמים כפי שהתברר לנו בחקירה זו שהתנהלה ברגישות רבה על ידי חוקרי תחנת בית שמש בימים האחרונים".

עוד הוסיף רפ"ק בלמס: "מיד עם חשיפת המעשים החמורים והבלתי נתפסים על הדעת שבוצעו נגד פעוטה בגיל כה קטן ובזמן ממושך, פתחנו בחקירה ועצרנו שני החשודים שאחד מהם הוא קרוב משפחתה. בחקירה הבנו שמדובר במעשים שבוצעו מספר פעמים בזמן ממושך, ובוצעו מגוון פעולות חקירה שביססו את התשתית הראייתית נגדם, לכדי כתב אישום שצפוי בימים הקרובים מטעם הפרקליטות".