"החשד התחזק": הוארך מעצרו של החשוד ברצח במגדל הצעירים

בדיון בבית המשפט, נציגי המשטרה טענו כי קיימות סתירות רבות בגרסאות שסיפק החשוד ברצח של דניאל אמינוב בשבוע שעבר - ומעצרו הוארך בפעם השנייה ב-11 ימים. מוקדם יותר השבוע ביצע החשוד שחזור של הרצח בפני חוקריו. אימו של המנוח התפרצה במהלך הדיון: "המצב שלי קשה"

זמן צפייה: 03:17

מעצרו של החשוד ברצח דניאל אמינוב הוארך היום (ראשון) בפעם השנייה ב-11 ימים, לאחר שחזר עם חוקרי משטרה לדירה שבה התרחש הרצח במגדל הצעירים בתל אביב וביצע שחזור. השופטת רוית פלג בר דיין קבעה בדיון: "החשדות נגד החשוד התחזקו". לפני כן, אימו של המנוח התפרצה לעבר החשוד ואמרה: "המצב שלי יותר קשר שאיבדתי את הבן שלי, שהמשפחה שלו תרגיש מה שאני מרגישה".

על פי ממצאי החקירה, אמינוב הגיע בשבוע שעבר עם חברתו הקטינה לביתו של החשוד ברצח, שם הוא שהה עם בת זוגתו. במהלך בילוי משותף שכלל שימוש בסמים, החשוד ירה מסיבה לא ברורה באמינוב, באמצעות הנשק שהחזיק ברישיון מתוקף תפקידו כמאבטח. במהלך הדיון בבית המשפט התברר כי גם בת זוגתו הקטינה של המנוח הותקפה.

אזיקים (אילוסטרציה)
אזיקים (אילוסטרציה) | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

נציג המשטרה, רפ"ק אורן ששון, אמר במהלך הדיון כי קיימות סתירות רבות בגרסאות של החשוד מאז שנעצר. "הגרסאות לא מתיישבות עם גרסאות העדים באירוע", אמר רפ"ק ששון, שהוסיף כי עולות שאלות שונות "בהקשר למצבו האישי של החשוד, למצב בעבודתו ולמקומות שהיה בהם".