החקירה הסתיימה: פלסטיני יואשם באונס הצעירה בחוף בבת ים

פרסום ראשון: המשטרה סיימה את חקירת האונס בחוף "סי פאלאס", במסגרתו עדאווי טמזה, תושב שכם בן 21, אנס צעירה בת 18. מחר תוגש נגדו הצהרת תובע, ועד תחילת השבוע הבא - יוגש נגדו כתב אישום בגין אונס

זמן צפייה: 00:55

פרסום ראשון: משטרת ישראל סיימה את החקירה על האונס בבת ים, במסגרתו עדאווי טמזה, פלסטיני בן 21, אנס צעירה בת 18 בחוף ה"סי פאלאס" בעיר, ולחדשות 13 נודע כי מחר (רביעי) תגיש המשטרה הצהרת תובע נגד טמזה , ועד תחילת השבוע הבא - יוגש נגדו כתב אישום בגין אונס.

לאחר האונס, טמזה שמר את מספר הטלפון של הצעירה, וכך למעשה, במשטרה הצליחו לעלות על עקבותיו ולעצור אותו. כך, נחשף לראשונה במהדורה המרכזית של חדשות 13. בזכות אפליקציה שהייתה במכשיר של הצעירה, שזיהתה שמספרה נשמר במכשיר חדש, יכלו החוקרים לעלות על זהותו של טמזה, תושב העיר שכם. בנוסף, הצעירה ערכה עימות עם החשוד וזיהתה אותו.

כזכור, לפני קצת פחות משבועיים נעצר טמזה בחשד לאונס הצעירה בחוף הים בבת ים שבוע קודם לכן. טמזה, שמחזיק באישור כניסה לישראל, נעצר בתום חקירה שנפתחה עם קבלת תלונה מהצעירה. עו"ד יעל פינקלמן ניסן, שמייצגת את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית, מסרה לאחר מעצרו: "מדובר בצעיר ללא עבר פלילי הוא מכחיש את כל החשדות ומשתף פעולה עם החוקרים. אנו נמתין שהמשטרה תסיים את החקירה".

כמה ימים לאחר שנעצר, טענה עו"ד פינקלמן ניסן כי החשוד "לא היה שם והוא לא מכיר את המתלוננת, לא שוחח עמה מעולם ולא ביצע את העבירה המיוחסת לו".