חשד לרצח בבת ים: אותרה גופת אישה עם סימני אלימות - בעלה נעצר

כוחות מגן דוד אדום הוזעקו לבית בעיר ואיתרו את האישה, כשהיא ללא רוח חיים. נסיבות המקרה נחקרות, ונבדק החשד כי הותקפה על ידי בעלה - שריצה בעבר עונש מאסר בגין אלימות כלפי אשתו

זמן צפייה: 01:20

חשד לרצח: גופת אישה בת 38 אותרה הערב (ראשון) בבית ברחוב יוספטל בבת ים, כשעליה סימני אלימות. צוות מגן דוד אדום הוזעק לזירה וקבע את מותה במקום. בעלה של האישה, בשנות ה-50 לחייו, נעצר בחשד לתקיפתה - לאחר שהתקשר למוקד המשטרה ודיווח כי רצח אישה.

מהמשטרה נמסר כי הבעל היה שתוי, נתן כמה כתובות שונות וניתק והתקשר כמה פעמים. לדברי המשטרה, לקח זמן עד שאותרה הזירה. הבעל ריצה בעבר עונש מאסר בגין אלימות כלפי אשתו.

מאיר ולדר, פרמדיק מד"א, סיפר: "קיבלנו קריאה על אישה מחוסרת הכרה בביתה. כשהגענו למקום זיהינו גברת צעירה מחוסרת הכרה עם סימני פציעות על גופה, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".

בני מזרחי, חובש באיחוד הצלה, סיפר: "כשהגענו למקום נתקלנו בגברת ללא רוח חיים. למרבה הצער נקבע מותה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה".

זירת רצח אישה ברחוב יוספטל בבת ים | צילום: מד''א

יו"ר נעמת, חגית פאר, בתגובה למקרה: "רצח נשים הופך לשגרה בזמן שהתוכנית למלחמה באלימות במשפחה משנת 2017 נכנסה להקפאה עמוקה. אני חוששת מאוד שמשבר הקורונה שמוביל לסיר לחץ בריאותי וכלכלי יגביר את גילויי האלימות בתקופה הקרובה - ייתכן שאנו כבר עדים לכך. אני קוראת לממשלה להפשיר לאלתר את התכנית למלחמה באלימות במשפחה ולשחרר את 250 מיליון השקלים שהוקצבו לה. דם נשים לא יכול להיות הפקר בישראל, גם לא בחסות משבר הקורונה".

אמבולנס
אמבולנס (ארכיון) | צילום: חדשות 13

בשבוע שעבר אותרה בחולון אישה כבת 30 ללא רוח חיים, לאחר שככל הנראה נדקרה על ידי בעלה. כוחות המשטרה ומגן דוד אדום שהגיעו לדירה מצאו את האישה בחדר המדרגות כשהיא דקורה מספר רב של פעמים בכל חלקי גופה. המשטרה איתרה את הבעל החשוד כעבור כמה שעות. בחקירתו הודה כי דקר אותה למוות, כשהרקע לאירוע הוא ככל הנראה אובססיה כלפי האישה.

הבעל החשוד נעצר באוגוסט האחרון בגין עבירות אלימות כלפי אשתו, נשפט לעשרה חודשי מאסר ושוחרר ב-11 במארס השנה, אך המשטרה לא עודכנה על שחרורו. האישה מוכרת לשירותי הרווחה והשירותים החברתיים בעיריית חולון. שהתה במקלט לנשים מוכות בחיפה ועזבה מרצונה.