בפעם השנייה בתוך שנה: צעירים ניפצו חלונות בגלידרייה בבת ים - לעיני הלקוחות

שני רוכבי אופנוע הגיעו לעסק כשקסדות על ראשם, וחנו ליד סניף ויקטורי. אחד הצעירים ירד מהאופנוע והחל לרסק את חלונות הראווה, מקררי הגלידה והשולחנות בעסק בעזרת אלת בייסבול, לעיני עשרות לקוחות. השניים נמלטו מהזירה, וחקירה נפתחה בנושא

זמן צפייה: 02:22

כמעט שנה אחרי הלינץ' בבת ים: גלידריית ויקטורי ספגה הלילה (שני) מכה נוספת, כשזוג אופנוענים הגיעו עם קסדות על ראשם, חנו ליד העסק - וניפצו את חלונותיו באמצעות אלת בייסבול, בעודו מלא בלקוחות. אחד הצעירים ירד מהאופנוע ושבר את חלונות הראווה, השולחנות וגם את הוויטרינות של מקררי הגלידה, לעיני עשרות לקוחות מבוהלים שהחלו לברוח מהמקום, יחד עם צוות העובדים.

סניף ויקטורי שנחבל עקב העימותים בבת ים ב''שומר חומות'' (ארכיון) | צילום: שימוש לפי סעיף 27א’ בחוק

שני רוכבי האופנוע נמלטו מהמקום. בעלי ויקטורי בת ים, שעסקו נפגע זו הפעם השנייה בתוך שנה, סיפר על האירוע: "העובד שלי התקשר אליי וסיפר לי מה קרה. הכל פה הרוס, וגם בסניף השני שלי ביפו. אנחנו לא פותחים היום, לא נראה לי שאפשר לפתוח ככה. אין לי קשר לפלילים, הלוואי שהייתי יודע מי עשה זאת".

חקירת המשטרה נפתחה בנושא, וכרגע החשד המרכזי הוא שמדובר בסכסוך על רקע עסקי. כזכור, באותו הסניף בדיוק בוצע לפני פחות משנה לינץ' בצעיר ערבי במהלך מבצע "שומר חומות", שבמסגרתו נופצו חלונות העסק גם כן. רק במאי האחרון קבע בית המשפט כי הבעלים יקבל על כך פיצוי כספי, מצד הפורעים שהזיקו למקום.