הדקירה בתיכון ברחובות: שני נערים יואשמו בניסיון רצח

המשטרה הודיעה כי סיימה את חקירת הדקירה בבית הספר, ובתום חקירתם של הנערים בני ה-16 שהיה בין ארבעת החשודים שנעצרו לאחר האירוע - בשבוע הבא יוגש נגדם כתב אישום בגין ניסיון רצח, בעקבות דקירת התלמיד ופציעתו באורח קשה

הזירה ברחובות
זירת דקירת הנער בבית ספר ברחובות | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

המשטרה הודיעה היום (חמישי) כי הסתיימה חקירתו של שני נערים בני 16 אשר נחשדו בדקירתו של הנער בן ה-16 שנפצע באורח קשה בתיכון ברחובות, ובשבוע הבא יוגש נגדם נגדו כתב אישום בגין ניסיון רצח. בנוסף במשטרה מצאו ראיות נגד קטינים נוספים שעזרו לחברי הכנופייה לתקוף את הנער, שעדיין מאושפז בבית החולים במצב קשה מאוד.

כזכור, לאחר האירוע נעצרו ארבעה חשודים, ביניהם שלושה קטינים. אחד התלמידים בביה"ס, שהיה עד לאירוע סיפר: "יצאתי מהשיעור כי שמעתי צעקות, פתאום ראיתי אותו שוכב, דם על כל הרגליים שלו, הוא לא דיבר ולא זז".

התיכון ברחובות בו הותקף תלמיד
התיכון ברחובות בו הותקף תלמיד

לחדשות 13 נודע כי כמה נערים שאינם תלמידי בית הספר חתכו את הגדר ונכנסו לשטח ביה"ס. התלמיד עמם הם מסוכסכים ברח לכיוון חדר המנהל לאחר שמורים בחצר הזהירו אותו - אבל הנערים תפסו אותו. גורם במשרד החינוך התייחס למקרה החמור ואמר לחדשות 13: "מדובר בסכסוך עבריינים שזלג לשטח בית הספר. המשטרה פתחה בחקירת האירוע".

לאחר חשיפת חדשות 13 כי בבית הספר, בעיריית רחובות וגם במשטרה ידעו על הסכסוך שהוביל לדקירתו של הנער, במשטרה טוענו כי עיריית רחובות ובית הספר לא דיווחו, והודיעו כי גורמים שונים לחקירה בגין אי דיווח .

המשטרה הוציאה הודעה בה כתבה כי היא "זימנה את גורמי הרווחה הרלוונטים וגורמי החינוך אל משרדי הימ"ר, במסגרת חקירת החשד לאי דיווח למשטרה בדבר אירועים קודמים, בהקשר זה. ככל שגורמי הרווחה ימשיכו להימנע מהגעה למשטרה עפ"י הזימון, בכוונת חוקרי הימ"ר לעכבם בהתאם לצורכי החקירה ועפ"י הוראות החוק".